Ce bani au cheltuit agentiile de turism pentru a fi cat mai vizibile

shutterstock-113610301

E vremea concediilor. Agentiile sunt in varful activitatii, dar ca sa ajunga aici , unele si-au facut o promavare mai mult sau mai putin agresiva.

Astfel in topul celor mai vizibile branduri din turism se afla agentia Christian Tour cu 4.992 de reclame si un rate card estimat la 5.558.568 euro. Locul doi este ocupat de Directbooking.ro cu 1.159 de reclame cu un rate card de 3.035.732 euro, iar pe locul trei se afla Rezerva.ro cu 1.059 de reclame si un rate card de 1.522.000 euro.

Cocor Spa Hotel este in clasament cu 750 de reclame si un rate card estimat la 356.133 euro, iar agentia de turism Europa Travel a inregistrat 723 de reclame si un RC de 360.732 euro.

Paralela 45 a inregistrat 706 de reclame in perioada analizata, iar rate card-ul este estimat la 1.287.889 euro. Eximtur este pe locul sapte in top cu 505 de reclame si RC – 983.300 euro, urmat de Phoenicia Hotels cu 498 de reclame (RC – 581.751 euro) si Casa Frent Predeal cu 465 de reclame (RC -723.250 euro). Lidl Tour este pe locul 10 cu 418 de reclame si un rate card estimate la 281.808 euro.

Distributia reclamelor pe categorii de produse
In prima jumatate a anului 2016 au fost inregistrate 14.653 de reclame la categoria Turism. Agentiile de turism au inregistrat 8.774 de reclame in perioada 1 ianuarie – 30 iunie 2016.
Hotelurile si pensiunile au inregistrat cu 2.836 de reclame. Subcategoria Ghiduri/Baze de date/ recomandari a inregistrat 2.750 de reclame.

Distributia reclamelor pe medii de difuzare
Din totalul de 14.653 de reclame inregistrate la categoria Turism, 9.935 au fost difuzate de catre posturile de televiziune, 4.069 de reclame au fost difuzate la statiile de radio si 649 de reclame au fost tiparite in presa scrisa.

Top 3 surse media
Printre sursele cu cel mai mare numar de reclame difuzate se numara Romania TV (2.434 de reclame), Kiss FM cu 1.027 de reclame, Ring cu 363 de reclame.

Pentru vizibilitatea in publicitate, realizata cu ajutorul aplicatiei admonit, raportul a luat in calcul rezultatele monitorizarii a 14.653 de reclame difuzate in intervalul de timp 1 ianuarie -30 iunie 2016, la 21 de posturi de televiziune, 12 posturi de radio si 200 de publicatii centrale, la categoria Turism. Costul estimat in euro a fost calculat pe baza valorii de Rate Card.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

− 3 = 7