Planurile celor de la Google și de la Apple de a dezvolta și lansa pe piață automobile autonome îi sperie pe mulți, dar nu pe cei de la Continental. Șeful furnizorului auto vede multe oportunități și prezintă propria sa teorie cu privire la angajamentul față de concernele tehnologice. Furnizorul auto Continental nu se sperie deloc de ambițiile automobilistice a gigantului tehnologic Google. Concernul american nu va fi, potrivit estimărilor șefului Continental, Elmar Degenhart, un constructor auto de mare stil.
Aceasta a declarat că nu crede că Google are cu adevărat intențiat de a construi singur automobile. El vede însă mai degrabă o altă activitate la concernul american. Google încearcă să se extindă și în alte domenii de activitate și din cauza faptului că trebuie să își hrănească potențialul de creștere. Iar Google este interesat să exploreze mașina ca o sursă nouă de informații și date.
Cea mai mare lacună a internetului de astăzi este mașina, spune Degenart. De aceea Google vrea să ia parte. Șeful Conti estimează că astăzi există la nivel mondial peste 3 miliarde de utilizatori unici de internet. Aceștia sunt online în medie 3 ore pe zi. Astfel că toți utilizatorii petrec în total 9 miliarde de ore online în fiecare zi.
Pentru industria internetului o oră de utilizare, prin reclame și mijloace similare, oferă o valoare semnificativă. Iar acest lucru este valabil pentru toți ofertanții, care utilizează internetul ca piață cu valoare de miliarde de dolari.
Ar fi o oportunitate extraordinare de sporire a valorii dacă aproximativ un miliard de automobile personale ar fi conectate la internet, acestea fiind utilizate în medie o oră pe zi. Cu atât mai mult dacă acestea ar rula fără șofer.