Ceea ce nu știi despre firma ta, construieste o rețea, nu o conductă

AAEAAQAAAAAAAAiWAAAAJDM5Yjg3MTRkLWYxM2MtNGRhMy1hMDEyLTdkZTdmNDJkNDZlYQ

Liderii nu pot funcționa ca și cum ar fi blocaţi într-o cameră de control. Succesul leadershipului este relational, dependent de feedback-ul și toate formele de intrare din restul organizației care ajung la lider așa cum deciziile liderului se raspandesc la ceilalti. Fără acest feedback, liderii sunt mai susceptibili de a lua decizii eronate, care sunt prost acceptate și puse în aplicare, și care nu vor fi modificate cu succes în vederea remedierii deficiențelor.. Ei pur și simplu nu vor ști cu adevărat ce se întâmplă în organizațiile pe care le conduc, indiferent dacă este moralul, productivitatea, riscul, sau poziția pe piață.

Iată câteva dintre strategiile principale pentru a păstra sub observatie pulsul organizației:

Construieste o rețea, nu o conductă. Este tentant sa încerci să închizi decalajul de comunicații prin găsirea uneia sau două surse care par să raporteze în mod credibil ceea ce se întâmplă în întreaga organizație. Poate că va merge, dar cel mai probabil vei obtine o viziune limitată care se lipseste o mare parte din detaliile și nuanțele, si care pot fi distorsionate. Ceea de ce într-adevăr ai nevoie este o varietate de opinii care sa iti permita sa construiesti o imagine completă, exactă.

Dedica-ti timpul şedinţelor. Liderii vorbesc cu oamenii din întreaga organizație tot timpul. Dar, de obicei, se întâmplă în întâlnirile care sunt axate pe incheierea afacerilor, luarea deciziilor, promovarea agendei. Reuniunile de feedback ar trebui să fie dedicată în întregime în acest scop, astfel încât oamenii să știe că daca vor participa va fi o șansă de a avea o discuție informală, deschisă cu privire la ceea ce ei cred că se întâmplă în organizație. Aceasta nu trebuie să fie o sesiune de terapie, dar ar trebui să fie relaxata.

Stabileşte încredere. Mulți lideri dau impresia personalului că ei nu vor să audă vești proaste. Nimeni nu vrea să riște sa fie acela care spune împăratului sau impărătesei ca nu are haine. Pentru a obține aceste filtre, liderii trebuie să demonstreze în mod constant prin răspunsurile și acțiunile lor ca recompenseaza pentru feedback-ul negativ şi nu pedepseşte.

https://www.linkedin.com/pulse/what-you-dont-know-your-organization-steven-j-thompson

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

2 × 1 =