Cele 3 componente ale rezistenței psihice

Există trei aspecte principale ale rezistenței mentale: emoție, încredere și comportament. Toate acestea joacă un rol important ajutându-te să devii o persoană mai rezistenta și antrenata.

1.Emotia
Sa fii puternic mental necesită să fii foarte conștient de emoțiile tale. Când înțelegi cum te simți, poți fi conștient de modul în care aceste emoții ar putea afecta deciziile tale. Fie că negociezi o afacere importanta sau sustii o prezentare in fata unui comitet, forța mentală te ajută să înțelegi cum te simți.
Atletii de succes, de exemplu, știu ca stările emoționale ii ajuta sa atinga cele mai bune performanțe. Unii ar putea asculta muzica rock la volum maxim înainte de jocul important.Altii ar putea sa dea totul după un exercițiu de respirație practicat10 minute pentru a calma energia si stresul. Emotiile tale pot afecta foarte mult deciziile personale și profesionale. Când esti încântat de o nouă oportunitate, ai putea subestima riscul implicat. Când te simți trist, s-ar putea sa rezolvi mai puțin decât meriți. Furia te poate determina să faci sau să spui lucruri pe care în mod normal nu le spui.
Înțelegerea emoțiilor te ajută să abordezi în mod proactiv sentimentele, astfel încât să poti face cele mai bune alegeri pentru tine. Scopul este sa tii sub control emoțiilor, astfel încât sa nu ajungi sa fii tu controlat de ele.

2. Încrederea
Cercetătorii estimează ca avem între 50.000 și 70.000 de gânduri în fiecare zi. Pana la 70.000 de șanse să fii pozitiv sau negativ. În conversațiile cu tine insuti vei susține fie performanța, fie vei sabota eforturile tale cele mai bune. Felul în care gândești la fiecare situație determină modul în care vei actiona. Spunându-ti ca nu poti face un anumit lucru acest lucru vei afecta capacitatea ta de a face lucrurile in cel mai bun mod.. Construirea fortei mentale te va ajuta să ai conversații productive cu tine astfel încât să poti performa.
Dezvoltarea unui mod de gândire mai puternic implică pregătirea creierul să gândească diferit. În loc sa incerci să eviti eșecul, concentreaza-te pe încercarea de a câștiga. De-a lungul timpului, creierul va începe în mod automat cautarea aspectelor pozitive ale fiecărei situații, și vei afla că este mai ușor sa faci totul bine.

3. Comportamentul
Alegerea de a fi productiv, indiferent de circumstanțe, este o parte din a fi puternic mental. Este voința de a continua atunci cand esti obosit, sau de a te ridica dupa un esec. Factorul comportamental al puterii mentale iti spune sa mergi mai departe.
Dar acest lucru nu înseamnă întotdeauna continuarea cu orice pret. O persoana puternica mental stie, de asemenea, atunci când trebuie sa se opreasca. Uneori este mai inteligent să renunți atunci când ușile raman inchise si obstacolele continuă să se ivească. Nu continua să mergi dacă te îndrepți pe calea greșită sau când cele din urmă nu se mai justifică mijloacele.
Când ești puternic mental, mandria nu iti va sta în cale. Nu vei simți nevoia de a dovedi nimic nimanui în afară de tine.
http://www.success.com/article/the-3-components-of-mental-strength
2. O noua actiune de colectare a DEEE va avea loc pe 1 Aprilie

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

− 2 = 2