Cele 7 arene ale succesului

Gradul succesului nostru este direct legat de gradul în care excelam și echilibrăm anumite segmente sau principii ale vieții noastre. Fiecare persoană, organizație și afacere poate și ar trebui să opereze din următoarele șapte arene.

Iată cum:
1. Sunt: Arena valorilor
Fiecare persoană, organizație și afacere are valori și este posibil să nu știe sau să poată să articuleze ceea ce detin, dar le au. Valorile unei afaceri reprezinta ceea ce ei cred: Ce credeți că este important?
Valorile unei companii vor afecta modul în care se desfășoară afacerea și angajații acționează și lucrează, deci este important să știm ce sunt aceste valori. Iată câteva întrebări care sa vi le adresati : Ce credeți că este important? Ce sperăm să realizăm? Ce credem noi în ceea ce privește munca noastră?
Există o indicație clară la locul de muncă sau la domiciliu despre faptul că lucrați în Arena valorilor? Puteți spune fără îndoială că “Eu sunt” sau “Noi suntem”?

2. Ar trebui: Arena responsabilitatilor
Care sunt responsabilitățile pe care trebuie să le trăim?
-A fi o persoană și o companie de înaltă integritate. Aceasta înseamnă că suntem cinstiți, muncitori și directi. Nu cred că contează cât de mulți bani se acumulează dacă nu esti o persoană de integritate.
-Prioritizarea familiei.
-Actele caritabile.

3. Am putea: Arena posibilitatilor.

Oamenii sunt adesea atât de prinși cu munca din fiecare zi, încât uita sa isi traiasca viata. Acestia uită să se gândească la ce ar putea fi. Cum sta afacerea dvs. în arena de posibilități? Ce s-ar întâmpla dacă la următoarea întâlnire a personalului din 30 de persoane sau doar tu și partenerul tau ați întreba: “Care sunt posibilitățile de prosperare pentru această afacere?” Cred că ai fi probabil uimit de raspunsuri.
Oamenii au idei mari, vise și posibilități în interiorul lor – au nevoie doar de cineva care să e oprească banda de alergare și să pună întrebarea, înconjurată de o atmosferă de acceptare.

4.Arena negocierilor.

Fiecare posibilitate are un cost asociat. Astfel, o organizație nu spune numai “am putea”, dar și negociază intern cu întrebări despre compromisuri, cum ar fi:
Dacă acest lucru se va întâmpla, care va fi costul? Merita?
Care vor fi ramificațiile în alte domenii ale afacerii noastre? Ce alte ajustări ar trebui făcute și merită?
Cât timp va fi necesar pentru a ajunge la această posibilitate?
Acorda-ti o perioada pentru a te gandi la fiecare posibilitate.

5. Vreau să: Arena viziunii.
Acum, din aceste posibilități, care va doriti cu adevarat să le faceți? Ideile care ne agită pasiunile devin lucruri pe care le putem vedea cu ușurință. Ele pot deveni “viziunea noastră”.
Pentru ca ceva să se întâmple, cineva trebuie să aiba o viziune pentru a face acest lucru. Dacă banii și timpul nu ar fi obiectul, dacă ati sti ca nu ați esua, ce ați dori să încercați? Atunci, de ce nu încercați? Aceasta este viziunea voastră. Și o viziune este un lucru puternic – este ceea ce conduce succesul și realizarea.

6. Arena dedicarii.

Perseverența este cel mai important lucru la locul de muncă. Am ajuns să cred că o mare parte din ceea ce separă succesul de esec este pur și simplu determinarea. Câștigătorii nu sunt întotdeauna cei mai străluciți, cei mai buni sau cei cu diplomele cele mai prestigioase. În schimb, ei sunt cei care spun: “Voi face asta!” Și “Obstacolele nu mă vor opri!”. Acești oameni au intrat și trăiesc continuu pe arena dedicării.

7. Arena realizarilor.
Realizarea vine cand jobul este complet. Ce este important în această etapă? Cateva lucruri:
– O mică pauza de odihnă.
-O sărbătoare mică.
-Un sentiment de împlinire.
http://www.success.com/article/the-7-arenas-of-success

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

55 − = 48