Cele mai valoroase branduri din lume. Cum arată top 5 la nivel mondial şi cine este numărul 1 în Europa. Valoarea totală a brandurilor în 2017 a urcat la 3.640 miliarde dolari

Google, Apple si Microsoft sunt cele mai valoroase branduri din lume. SAP, companie care oferă soluţii de software, ocupă locul 1 în Europa, arată raportul 2017 BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands, cu o valoare de 45,194 miliarde de dolari.

SAP a înregistrat o creştere cu 16% a valorii brandului, comparativ cu 2016, dublu faţă de media de 8% înregistrată de brandurile prezente în top, şi este cea mai valoroasă marcă din Europa, situându-se peste Louis Vuitton (locul 29), ZARA (locul 34) şi BMW (locul 35).

La nivel global, SAP ocupă locul 21, fiind urmată de companii precum Starbucks (locul 22), Nike (locul 26), Walmart (locul 31), Oracle (locul 36) şi HP (locul 76).

Top 5 al celor mai valoroase branduri din lume arată astfel:

Google – locul 1

Apple – locul 2

Microsoft – locul 3

Amazon – locul 4

Facebook – locul 5

La categoria tehnologie, SAP se situează pe locul 7, aceeaşi poziţie ca în anul precedent.

Valoarea totală a brandurilor în 2017 a crescut cu 8 procente comparativ cu 2016, ajungând la 3.640 de miliarde de dolari. De asemenea, numărul brandurilor cu o valoare mai mare de 100 de miliarde de dolari a crescut de la 6 în 2016, la 9 în 2017.

SAP, cu sediul în Walldorf, Germania, oferă soluţii de software pentru afaceri. În prezent, compania are circa 350.000 de clienţi, în peste 180 de ţări.

SAP România, subsidiara locală a SAP SE, şi-a început activitatea în 2002. 95% dintre cele mai mari 300 de companii pe plan local sunt clienţi SAP.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

50 − 40 =