America a obținut anul trecut venituri mai mari decât China din AR/VR și la diferență mare. Dar creșterea chinezilor din următorii cinci ani ar putea însemna că ei vor ajunge să domine piața de AR/VR pe termen lung. Ei au potențialul de a atrage unul din fiecare cinci dolari cheltuiți pe piața mondială de AR/VR până în 2022, iar avantajele naturale ale pieței chineze sunt o oportunitate majoră (sau amenințare) pentru jucătorii internaționali.
Dacă vom combina China cu alte țări importante din regiune am putea obține o regiune asiatică care să obțină circa jumătate din veniturile globale din AR/VR în decurs de cinci ani. Companiile occidentale ar putea fi nevoite să adopte o atitudine mai agresivă pentru a putea concura la același nivel.
Din anul 2015 tot s-a spus că realitatea augmentată omniprezentă va domina realitatea virtuală pe termen lung. În timp ce aceste două piețe ar putea să se unească într-un program unificat numit “XR” sau orice alt acronim, într-o zi cele două ar putea avea două previziuni foarte diferite pentru viitor.
Piața de AR (pe dispozitive mobile sau ochelari inteligenți) ar putea atinge 3,5 miliarde de instalări și 85 de miliarde de dolari ca și venituri până în anul 2022, în timp ce VR (console, PC, mobile, căști) ar putea ajunge să valoreze 50-60 de milioane de instalări și 10 miliarde de dolari ca și venituri în aceeași perioadă.