Cinci lucruri care te vor ajuta să te apropii de obiectivele tale

dothesethingstoactuallysticktoyourgoals_0

Aminteşte-ţi ca la începutul anului, ti-ai făcut promisiuni de Anul Nou, poate să renunți la fumat, să pierzi în greutate, să exersezi mai mult sau să fii mai pozitiv. Și apoi aminteşte-ţi cât de ușor a fost să cazi înapoi în tiparele vechi la aproximativ șase zile după?

De ce este atât de greu să rămânem la obiectivele noastre? Pentru că schimbarea este mare. E înfricoșătoare. Dar tu nu vrei să incepi luna ianuarie a anului viitor, cu aceeași rezoluție. Cat de plictisitor. Cât de plictisitor. La fel ca şi anul trecut!

Iată câțiva pași mici, care te vor ajuta să achizitionezi doza zilnică de schimbare pentru a te apropia de obiectivele tale:

1.Dedică cel puțin 15 minute pe zi schimbării tale.

Chiar dacă este doar o plimbare prin cartier, o țigară mai puțin, cititul unui articol inspirat, fă acest lucru. Combină-le, de asemenea. Nimeni nu vrea să fie blocat intr- un regim de antrenament plictisitor.

2.Descoperă adevărul.

Până când nu vei descoperi lucrurile reale, nu vei putea să rămai concentrat pe planul tău. Modificarea comportamentului ne învață că repetăm un comportament care ne face să ne simțim bine. Ceea ce inseamna pentru tine este până când obiectivul devine mai mare decât răsplata, întotdeauna vei alege senzația de bine înloc de senzația de disconfort.

3.Alege obiective realiste.

În loc să te concentrezi sa pierzi 200 de lei în 20 de zile, scopul este pur și simplu să începi prin a manca cinci fructe si legume pe zi. Eu cred cu adevărat că alegerile bune duc la alegeri mai bune (din păcate, funcționează în alt mod), Iar scopul trebuie sa fie pur și simplu să onorezi planul de cinci fructe si legume pe zi. Nu te aştepta la un miracol sau o transformare a organismului peste noapte. Mai degrabă, vei petrece luni pentru a dezvolta acest nou model de comportament înainte de a adăuga orice altceva pe fundal; cu alte cuvinte, un alt comportament la un moment dat.

4.Niciodată nu elimina. Înlocuieşte!

În cazul în care obiectivul tău include eliminarea unui comportament specific, acesta trebuie să fie înlocuit cu un comportament nou, dacă doreşti o schimbare permanentă. Dacă nu vom înlocui un comportament, vom sfârși prin a crea un gol mare, care duce la o gândire obsesivă, ceea ce duce în cele din urmă la căderea înapoi în tipare vechi.

5.Găseşte suport.

Foarte puțini oameni sunt capabili să ajungă acolo unde îşi doresc pe cont propriu. Cu toții avem nevoie de încurajare și sprijin pe tot parcursul calatoriei noastre spre schimbare. Pentru tine, poate că este important un prieten sau familia, indiferent despre ce este vorba, sprijinul este important in atingerea obiectivelor.

Schimbarea nu este ușoară. Dar este ceva ce se poate realiza atâta timp cât nu eşti în căutarea unei remedieri rapide, dar esti dispuși să faci alegeri de zi cu zi care vor aduce rezultate durabile. În unele zile vei avea eșecuri, dar asta nu înseamnă că e timpul pentru a renunţa. Este pur și simplu o oportunitate de a te rededica obiectivul.

http://www.success.com/blog/do-these-5-things-to-actually-stick-to-your-goals

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

92 − 86 =