Cinci moduri de a fi persoana rabdatoare care nu ai crezut niciodată că poți fi

Anumite atribute – cum ar fi taria de caracter, recunoștința și rezistenta – au reiesit din cercetarea psihologică pozitivă ca trăsături care trebuie cultivate pentru o mai buna stare de sine. Ne imaginăm ca niște calități singulare care trebuie lucrate pe rând și adăugate la stocul nostru personal de arme împotriva negativității. Dar, desigur, toate aceste caracteristici lucrează împreună. Întăriți-vă compasiunea de sine, iar rezistența voastra este obligată să crească și ea.

Una dintre chei este să încetinești temperamentul. “Oamenii cu temperate impulsive isi asuma faptul ca trebuie să fie așa”, spune Daniel H. Gallagher, Ph.D., psiholog în Maplewood, New Jersey. Dar nu este adevărat. “Cercetările ne-au arătat că exercițiile de calmare, cum ar fi respirația profundă, pot schimba răspunsul fiziologic al unei situații și pot permite o gândire mai clară”, spune el. Creierul poate să-și angajeze mai bine zonele de funcționare executive – și să vină cu soluții sensibile – atunci când nu este întunecat de furia și anxietatea pe care o produce nerăbdarea. Deci, nu te ascunde în spatele unei persoane cu un un temperament impulsive. Poti sa urmezi in schimb sfaturile de mai jos.

1. Respiră.
Dacă te simți nerăbdător, practica trei sau patru respirații lente, adânci, sugerează Bernard Golden, Ph.D., un psiholog din Chicago si autor al ,, Depasirii furiei distructive si a deblocarii geniului tau creativ.’’Expirați de două ori pe măsură ce inhalați.

2. Contractati-va și relaxați-vă.
Exercițiile de relaxare progresive – în care vă tensionați sistematic și apoi eliberați un singur grup muscular – vă pot opri răspunsul la stres înainte de a vă prelua întregul corp.

3. Gestionați-vă așteptările.
Recunoaste cand creierul tau emotional influenteaza asteptarile tale de la o situatie sub forma de sperante si dorinte, spune Golden. “S-ar putea să știți că traficul este aglomerat în timpul orelor de vârf, totuși vă așteptați ca drumurile să fie libere”, ducând la o iritare masivă, spune el. Acirdati mai mult timp drumului pana la serviciu și vă veți simți mai liniștit.

4. Practicați meditația și atenția.
Câteva minute de meditație pe zi vă pot restabili creierul și vă puteți îmbunătăți perspectiva. Nu știu cum să meditezi? Descărcați o aplicație care vă ghidează prin proces. We love Calm, Headspace și Bhuddify.

5. Faceți o conexiune.
Te afli la coada formata la linia de securitate de la aeroport și simți că te enervezi din ce în ce mai mult? Fă o glumă despre asta cu persoana din fața ta. Impărtășirea experienței cu altcineva scade întotdeauna frustrarea. Iar interacțiunile sociale vă permit să ii vedeti pe ceilalți ca pe oameni, mai degrabă decât obstacole în calea voastră.

http://www.success.com/article/5-ways-to-be-the-patient-person-you-never-thought-you-could-be

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

− 3 = 2