Cinci obiceiuri simple pentru a gestiona anxietatea

Anxietatea poate să creacsca mai repede decât ciupercile într-o cameră întunecată. Se pare că se înmulțește în dulapurile minții noastre. Și dacă vom deveni leneși, va distruge ce e mai bune din noi. Ca și contraintuitiv, anxietatea este un obicei leneș. De obicei, îl asociem cu viteza, isteria, dezechilibru, funcționare excesivă, torsiune și alte activități în afara controlului. Când devenim anxiosi, suntem scufundați în gândul de eșec, așa ca un rozător speriat, accelerăm pe banda de alergare.

Unii au o predispoziție de a suferi de anxietate. Alții suferă de anxietate acută. Deci, anxietatea poate fi o afecțiune cu nevoia unui terapeut calificat. Dar toți oamenii au un anumit grad de suferință de anxietate. Continuumul merge de la foarte puțin la extrem.

Ideea este ca: Anxietatea isi ridica capul prin suferinta, dar creste in corp prin obisnuinta. Avem de ales. Putem lupta împotriva acestei gândiri nefaste sau putem lăsa ca totul să se întâmple. Anxietatea este atât de demoralizantă și obositoare din punct de vedere emoțional încât evităm să ne ocupăm de ea. Amintiți-vă că acesta este un proces de gândire. Experiențele nu produc gânduri la fel de mult precum gândurile produc experiențe.

Iată cinci obiceiuri simple care va ajută.

1. Amintiți-vă în mod regulat toate lucrurile bune din viața voastră.
Această practică de recunoștință zilnică și chiar minut de minut va deveni o mentalitate în timp. Având de două ori ceea ce aveți acum nu vă va face mai fericit, lasati anxietatea sa plece. Anxietatea devine un punct de plecare atunci când ne uităm la tot ce avem prin căutarea a ceea ce nu avem.

2. Îmbunătățiți alegerile.
Încetați să faceți posibilități nelimitate. Nu trebuie să faci totul. Secretul concentrării este eliminarea.

3. Faceți tot ce aveți mai bun în fiecare zi.
În unele zile, veți obtine mai mult decât altele. Când suntem bolnavi, nu producem la fel ca si atunci cand suntem sanatosi, dar trebuie sa facem tot ce putem. Știind că am făcut tot ce trebuie, trebuie să ne simtim mai relaxati.

4. Continuați să luptati împotriva modurilor vechi de gândire.
Acesta este modul în care se formează obiceiurile. Anxietatea cauzeaza îngrijorări inutile și chiar suferințe. Poate fi ca un virus la capătul nervilor care ne lasă singuri și în durere. Luptati împotriva acelor gânduri care o creează.

5. Fa din anxietate aliatul tău.
Pentru că se va arăta, ar fi bine să învățați să o utilizați productiv. Deținând controlul asupra gândirii tale, acest parazit plictisitor poate adăuga vitalitate vieții tale. Poate fi un motivator eficient. Te poate face mai productiv.
Curajul permite angajarea completă, care este altfel blocată de frică.

http://www.success.com/article/5-simple-habits-to-manage-your-anxiety

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

2 × 1 =