Clasa B Electro de la Daimler nu are succes în China

În timp ce aproape toate mașinile sub brandul în formă de stea se vând ca pâinea caldă, Clasa B electrică, produsă sub marca Denza, nu se bucură de succes comparativ cu concurenții chinezi din domeniu. Un lifting și o autonomie mai mare va aduce avantaje.

Marca de automobile electrice Denza, parte din concernul Daimler, se pare că nu dorește să provoace un impuls și nu poate profita de boom-ul automobilelor electrice în China. Șvabii și partenerii lor locali, BYD, vor acum să sporească vânzările puținelor modele de până acum cu autonomie extinsă. Noul acumulator ar trebui să permită o călătorie de fix 500 de kilometri cu o singură încărcare, cu 100 mai mult ca și versiunea precedentă. Numele modelului va fi ajustat corespunzător, din Denza 400 în Denza 500.

Rămâne de văzut dacă acest lifting va fi suficient pentru a face din vehiculul utilitar Denza unul de succes în China. Doar 4300 de astfel de vehicule și-au găsit anul trecut un proprietar în ceea ce este cea mai de succes piață din lume pentru automobile electrice. În comparație best-seller-ulchinez BAIC EC s-a vândut de 78.000 de ori în aceeași perioadă.

Nobilul vehicul utilitar ar trebui să fie semnalul de pornire pentru ofensiva electrică a Daimler în China. Cei de la Stuttgart au prezentat cu mândrie noul Mercedes Clasa B în anul 2014, vopsit frumos în albastrul cerului. Dar cererea s-a răcit rapid, ceea ce nu se datorează doar faptului că Denza se bucură de un grad redus de conștientizare în China. Pe o piață confuză, cu sute de mărci, marca șvabilor pentru automobile electrice pur și simplu nu are parte de succesul sperat, în ciuda faptului că în spatele său stă sigla Mercedes-Benz.

https://www.n-tv.de/auto/Daimlers-Elektro-B-Klasse-lahmt-in-China-article20355454.html

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

49 − = 41