CLIENTI SPIONATI

wendys-launched-a-special-new-burgerbudweiser-released-a-new-canaeropostale-shed-its-logo-heavy-designs-and-built-technology-to-engage-millennialsCum îşi urmăresc marile brand-uri clienţii

 Mărci cunoscute ca şi McDonald’s, Wall-Mart şi Budweiser au decis să adopte măsuri drastice pentru a atrage tânăra generaţie, şi pe bună dreptate.Până în anul 2020, se preconizează că 30% din vânzările u amănuntul vor fi realizate de noua generaţie, spune Robin Lewis managerul de la “The Robin Report” şi co-autorul de la “The New Rules of Retails”.“Fiecare marcă şi vânzare ar fi bine să-şi reorganizeze ofertele şi experienţa în vânzări pentru a răspunde cererii noi generaţii” spune Lewis.

Uite câteva exemple despre cum faimoasele mărci de produse vor uimi noua generaţie.

 

  • Wendy’s a lansat un nou hamburger –  Pretzel Bacon Cheeseburger;
  • McDonald’s a creat McWrap;
  • McDonald’s a lansat un nou meniu pentru micul dejun cu ouă;
  • Taco Bell a eliminate meniurile pentru copii;
  • Budwaiser a lansat un nou model de doză ;
  • Kentucky Fried Chicken  va testa un nou tip de restaurant, KFC eleven ;
  • Wallmart va deschide magazine mici în campusuri ;

 

 

Sursa : http://www.businessinsider.com/top-brands-are-marketing-to-millennials-2013-8

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

× 1 = 6