Clienții băncilor, mai bine protejați

anlageberatung-540x304

Clienții băncilor, mai bine protejați
O consultanță din partea băncii ar trebui să fie bine documentată. Dar, un studiu arată că acest lucru se petrece doar în foarte puține cazuri. Guvernul va oferi un remediu.

Băncile și societățile de asigurare încalcă în mod regulat dispozițiile pentru documentarea consultanței pentru investiții. Un studiu comandat de Ministerul protecției Consumatorilor arată că în practică există lacune mari în documentația anterioară consultanței bancare.

În numele ministerului, oamenii de știință au chestionat 1003 consumatori, au trimis 119 cumpărători sub acoperire la bănci, companii de asigurare și intermediari. Rezultatul a fost dezastruos. La sfârșitul testului nici măcar o documentație nu se prezenta a fi completă, iar acestea au fost neclare și dificil de înțeles.

Doar în unul din patru cazuri s-a și prezentat un astfel de protocol cumpărătorilor sub acoperire. Iar conținutul principal al conversației se referea în principal la recomandarea unui produs, precum și motivele cumpărării acestuia.

Până la mijlocul anului trecut s-au înaintat 7443 plângeri de la persoane fizice vizând consilieri de investiții ai băncilor și bănci de economii au fost primite de către autoritatea de reglementare financiară BaFin.

http://www.zeit.de/wirtschaft/geldanlage/2014-06/anlageberatung-protokoll-verstoss

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

× 2 = 10