Clienții Ikea profită moderat de noile reguli

3r650123

Clienții Ikea profită moderat de noile reguli

Când Ikea a introdus dreptul necondiționat de returnare pentru aproape toate bunurile, mulți au fost uimiți de decizie și se așteptau ca aceasta să ducă comerciantul de mobilier direct în ruină. Cu toate acestea, un an mai târziu clienții germani se folosesc doar ocazional și moderat de această libertate.

Dreptul nelimitat de returnare introdus în urmă cu peste un an i-a lăsat reci pe clienții gigantului mobilei. Un purtător de cuvânt al companiei a declarat că s-a înregistrat doar o creștere ușoară de zece procente a mobilierului returnat. Majoritatea clienților schimbă mărfurile în primele patru săptămâni de la cumpărare.

Comerciantul de mobilier a introdus în luna august a anului trecut, o dată cu lansarea noului catalog de produse, un drept nelimitat, pe viață, de returnare pentru aproape toate articolele atât din magazine cât și vândute prin intermediul platformei online. Anterior clienții Ikea au putut să schimbe sau să returneze mobila sau articolele cumpărate în maxim trei luni de la achiziție.

Noul regulament este valabil pentru produse care au fost achiziționate începând cu 25 august 2014. Banii vor fi rambursați clientului sub formă de cash, transferați pe contul acestuia sau sub forma unui card utilizabil pentru achiziția de noi produse, în funcție de cum a fost plătită achiziția.

http://www.n-tv.de/wirtschaft/Ikea-Kunden-nutzen-neue-Regeln-massvoll-article15727306.html

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

24 − = 15