COCA COLA RADICAL

  • cocacolaCoca-Cola SCHIMBARE RADICALA

Utilizatori vor putea să își prepare băutura Cola acasă din praf. Compania Coca-Cola a făcut echipă cu o firmă producătoare de capsule de cafea. Iar marele gigant al băuturilor răcoritoare dorește să transfere metoda de succes și profitabilă și pe piața băuturilor răcoritoare.

 

Cafeaua este cu adevărat profitabilă. Mașina ce merge pe capsule este în primul rând avantajoasă pentru consumator. Dar capsulele de cafea pe care clienții trebuie să le cumpere mereu sunt o sursă foarte bună de venituri pentru producător. Așa câștigă bani Green Mountain Coffee, o companie din statul american Vermont. Acum Coca-Cola Company face un parteneriat cu această companie. Compania de băuturi răcoritoare a plătit 1,25 de miliarde de dolari pentru a obține 10% din pachetul Green Mountain. Coca-Cola cooperează de asemenea cu societatea și vrea să o folosească pentru a desfășura un experiment.

 

Pentru că noua afacere cu capsule de cafea este în plină expansiune, acest lucru pune în mare dificultate producătorii de clasice filtre de cafea. Ecologiștii susțin în zadar că noua tehnologie produce mult mai multe deșeuri. Nestle Espresso, al cărei produs este lider de piață susține că, capsulele sale constau din aluminiu și prin urmare pot fi ușor reciclate.

 

Green Mountain Coffee are succes pe piața din SUA cu propriul sistem de preparare a capsulelor, denumit “Keurig”. Iar aceștia au reușit să vândă anul trecut peste 7 miliarde de astfel de capsule de cafea. Miercuri compania a depus rapoartele pentru ultimul trimestru al anului 2013 și a raportat un profit brut de 464 de milioane de dolari, cu 10% mai mult față de același trimestru al anului trecut.

 

Cu această experiență a companiilor, ele doresc să deschidă un nou domeniu, cel al tehnologiei Keurig la rece, pentru ca utilizatorii să își poată prepara propriile băuturi răcoritoare acasă. Keurig poate face și pentru băuturile reci ceea ce face pentru cafea sau ceai, este de părere CEO-ul Green Mountain, Brian Kelley, care a fost manager la Coca-Cola până la sfârșitul anului 2012.  Noua tehnologie ar trebui să sosească pe piață până la finele anului, iar colaborarea dintre cele două companii ar trebui să dureze 10 ani.

 

http://www.sueddeutsche.de/wirtschaft/einstieg-bei-green-mountain-coffee-coca-cola-will-gewinne-sprudeln-lassen

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

× 2 = 2