Companiile aeriene low-cost introduc programe bonus

40173930

Marile companii aeriene precum Lufthansa sau Air France fac de multă vreme publicitate prin intermediul cluburilor de fidelizare. Acum Ryanair și Easyjet au recunoscut avantajul acestor fidelizări ale clienților. Ele mai au însă nevoie de o mică revoluție digitală.

Multă vreme liderii de piață în domeniul zborurilor low-cost, Ryanair și Easyjet au făcut glume pe seama programelor de fidelizare a giganților precum Lufthansa sau Air France. Acum aceleași companii se decid să construiască propriile sisteme de acest gen. Acestea au descoperit valoarea datelor colectate de la clienți, care pot fi obținute prin astfel de campanii.

Prin oferte personalizate și adaptate, împreună cu prețuri ale biletelor în funcție de cerere, aceste campanii vor porni o mică revoluție, este de părere Kenny Jacobs, responsabil cu ofensiva digitală la Ryanair. Introducerea noilor tehnologii a schimbat complet comerțul cu amănuntul și va aduce răsturnari chiar și domeniul aerian.

Modelul este, prin urmare, o industrie care a cunoscut deja mult mai devreme valoarea datelor clienților. Jacobs a fost anterior angajat al lanțului britanic de supermarketuri Tesco. La liderul irlandez de piață managerul a ales să angajeze 150 de specialiști IT. Regândirea este dificilă pentru companiile aeriene care nu aveau sisteme informaționale foarte bine dezvoltate.

http://www.n-tv.de/wirtschaft/Billigairlines-legen-Bonus-Programme-auf-article18469296.html

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

92 − 90 =