Concurența câștigă cu produse mai proaspete

47099697

Concurența câștigă cu produse mai proaspete
Vânzătorul de burgeri McDonalds a vândut în mod semnificativ mai puține produse de tip fast-food. Vânzările au mers înapoi la nivelul la care nu au mai fost de zece ani. Compania mai resimte încă efectele scandalului cu carne din China. Există, de asemenea, probleme pe piața internă.

Probleme persistente în China și de asemenea, pe piața centrală a Statelor Unite, toate acestea s-au adăugat în luna august pe agenda lanțului de burgeri McDonalds. Grupul a vândut cu 3,7% mai puțin decât în anul precedent. Declinul vânzărilor a fost, prin urmare, mai puternic decât se așteptau analiștii și anume de 3,1%. Este cea mai mare pierdere lunară de venituri pentru mai mult de zece ani.

În China McDonalds arată consecințele scandalului cu carne cu care se confruntă unul din furnizorii săi. Autoritățile au imputat companiei din Shanghai, Husi Food, în luna iulie că ar fi vândut în mod intenționat carne cu termen de valabilitate expirat către restaurantele McDonalds. Fabrica de carne are compania McDonalds ca cel mai mare client al său.

Acum lanțul de magazine fast-food are acum în față provocarea de a recâștiga încrederea clienților. McDonalds operează mai mult de 2000 de restaurante în China. Compania americană se aștepată ca problemele din China să împingă profitul în al treilea trimestru la un total de 15-20 cenți pe acțiune.

http://www.n-tv.de/wirtschaft/McDonalds-wandern-die-Kunden-ab-article13574111.html

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

92 − = 84