Construcția tunelului Fehmarnbelt se prelungește, din respect pentru procedurile din Germania, unde “nici o piatră nu rămâne neîntoarsă și fiecare fir de iarbă este analizat”
Danemarca finanțează singură construcția tunelului Fehmarnbelt, Germania trebuie doar să plătească pentru conexiunile feroviare pe partea germană. În ciuda acestui fapt, nemții sunt cei care întârzie finalizarea proiectului.
Pentru construcția tunelului Fehmarnbelt dinspre Danemarca către Germania este nevoie de mai multă răbdare. Planificarea proiectului va fi prelungită cu cel puțin jumătate de an, explică Ministrul Transportului din landul german Schleswig-Holstein, Reinhard Meyer, după o discuție cu omologul său danez, Ole Birk Olesen. Conexiunile germane la această magistrală de transport nu vor mai putea fi implementate în 2017, ci vor sosi cel mai devreme la mijlocul anului 2018.
Ca și motiv pentru întârzierile suplimentare Meyer a menționat restructurările din cadrul companiei daneze Femern A/S, răspunderea la cele 12.600 de obiecții din partea Germaniei precum și autorizări întârziate din partea Ministerului Mediului de la Kiel.
Meyer a spus că acest lucru este foarte enervant, aceste autorizări ar fi trebuit să fie primite deja din luna septembrie. După o estimare Curtea Federală de Administrație va avea nevoie de doi ani de zile până ce procesul împotriva deciziei de zonare va fi finalizat.
Ministrul danez Olesen a declarat că, construcția poate începe imediat după încheierea procedurilor germane de aprobare. El și-a exprimat respectul pentru procedurile din Germania, unde “nici o piatră nu rămâne neîntoarsă și fiecare fir de iarbă este analizat”. Este normal să existe diferite tradiții și restricții.
Danemarca finanțează singură construcția tunelului Fehmarnbelt, Germania trebuie doar să plătească pentru conexiunile feroviare pe partea germană. În ciuda acestui fapt, nemții sunt cei care întârzie finalizarea proiectului.
Pentru construcția tunelului Fehmarnbelt dinspre Danemarca către Germania este nevoie de mai multă răbdare. Planificarea proiectului va fi prelungită cu cel puțin jumătate de an, explică Ministrul Transportului din landul german Schleswig-Holstein, Reinhard Meyer, după o discuție cu omologul său danez, Ole Birk Olesen. Conexiunile germane la această magistrală de transport nu vor mai putea fi implementate în 2017, ci vor sosi cel mai devreme la mijlocul anului 2018.
Ca și motiv pentru întârzierile suplimentare Meyer a menționat restructurările din cadrul companiei daneze Femern A/S, răspunderea la cele 12.600 de obiecții din partea Germaniei precum și autorizări întârziate din partea Ministerului Mediului de la Kiel.
Meyer a spus că acest lucru este foarte enervant, aceste autorizări ar fi trebuit să fie primite deja din luna septembrie. După o estimare Curtea Federală de Administrație va avea nevoie de doi ani de zile până ce procesul împotriva deciziei de zonare va fi finalizat.
Ministrul danez Olesen a declarat că, construcția poate începe imediat după încheierea procedurilor germane de aprobare. El și-a exprimat respectul pentru procedurile din Germania, unde “nici o piatră nu rămâne neîntoarsă și fiecare fir de iarbă este analizat”. Este normal să existe diferite tradiții și restricții.