Constructorii auto iau atitudine în China

Din anul 2019 zece procente din vânzările anuale de automobile trebuie să fie realizate cu mașini hibride sau electrice. Este o provocare enormă pentru constructorii auto. La Târgul Auto de la Guangzhou producătorii s-au prezentat cu modele pe măsură.

Cota automobilelor electrice în China, ce va intra în vigoare din 2019, schimbă fața Târgului Auto de la Guangzhou. Toyota a luat de asemenea decizia de a dezvolta mașini electrice în China. Toyota vrea astfel să reacționeze astfel la cererea tot mai mare pentru automobile cu propulsie electrică, anunță directorul chinez Hiroji Onishi, cu ocazia târgului.

Obiectivul Chinei de a avea două milioane de automobile electrice pe șosele până în anul 2020 și prevederi mai dure pentru constructori au dat naștere unei competiții între producători pe cea mai mare piață auto din lume. Astfel că Daimler vrea să lanseze în 2019 primul său model din nou marcă de automobile electrice EQ, spune directorul Daimler China, Hubertus Troska, lansarea făcându-se astfel cu un an mai devreme decât era planificat.

Dacă există o țară în lume unde cererea pentru automobile electrice va crește exponențial, aceasta este cu siguranță China, mai adaugă Troska. În cele din urmă nici o altă țară din lume nu are atâtea metropole, iar guvernul chinez va avea grijă ca până în 2019 să existe și infrastructura corespunzătoare.

Cota automobilelor electrice pune presiune pe producătorii auto. Aceasta prevede ca din anul 2019 zece la sută din vânzările anuale de automobile să fie realizate de producători cu vehicule hibrid sau complet electrice. Din anul 2020 cota va fi majorată la 12%. Dacă producătorii nu vor îndeplini acest obiectiv, atunci ei vor trebui să achite puncte de credit, cheltuială care le va cauza reducerea profitabilității.

http://www.n-tv.de/wirtschaft/Autobauer-machen-in-China-Tempo-article20139009.html

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

2 × 4 =