Consumatorii vor meniuri mai detaliate în localuri

Mulți germani apelează la consumul zilnic de carne bio. Atunci când ei iau masa într-un local, originea și calitatea cărnii nu este mereu bine determinată. Astfel că ei sunt dispuși să plătească mai mult pentru informații cât mai detaliate.

Majoritatea consumatorilor germani își doresc, potrivit unui sondaj, ca meniurile din localuri să ofere mai multă transparență. 78% dintre cetățenii germani vorbesc despre faptul că restaurantele ar trebui să fie obligate să specifice foarte precis regiunea de origine a cărnii de pasăre, spre exemplu, după cum reiese dintr-un sondaj reprezentativ efectuat la cererea Asociației Avicole din Germania.

Prin urmare, majoritatea de 74% din cei chestionați au declarat că menționarea originii cărnii și posibilitatea de certificare a acesteia este mai importantă decât prețul. 79% au răspuns de asemenea că ar plăti mai mult la un restaurant pentru carne de origine germană decât pentru produse din alte țări. Pentru sondaj au fost chestionați o mie de cetățeni germani.

Asociația Centrală pentru Avicultură din Germania (ZDG) sprijină dorință consumatorilor care reiese din sondaj și cere implementarea unor standarde înalte la nivel național, ce pot fi recunoscute cu ușurință de consumatori. Președintele ZDG, Friedrich-Otto Ripke a declarat că responsabilitatea aparține în mare măsură mediului politic.

De asemenea, administratorul Asociației Germane pentru Hoteluri și Pensiuni (Dehoga), Ingrid Hartges, consideră că meniurile ar trebui să fie mai lizibile și să nu devină un artificiu birocratic. Consumatorii care sunt interesați de originea exactă a ingredientelor, pot să ceară acest lucru și să aibe posibilitatea de a obține informații detaliate în majoritatea restaurantelor.

http://www.n-tv.de/wirtschaft/Verbraucher-wollen-ehrlichere-Speisekarten-article20071470.html

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

2 × = 6