Costurile devorează plusul din vânzările Zalando
Furnizorul de articole de îmbrăcăminte Zalando crește în mod continuu. În al doilea trimestru vânzările au crescut semnificativ. Dar și cheltuielile au crescut în același ritm. Și astfel în ciuda freneziei cumpărătorilor la sfârșitul perioadei nu a rămas mare lucru în casă.
Comerciantul online de modă, Zalando, crește mai puternic decât era de așteptat. De asemenea compania nu doar că depășește așteptările analiștilor, dar și pe cele ale sale. Cu toate acestea, veniturile suplimentare nu aduc însă nimic în plus în casă. Profitabilitatea concernului a fost în scădere în perioada dintre aprilie și până la sfârșitul lunii iunie.
După cum a anunțat compania, în cele trei luni au fost înregistrate venituri între 727 de milioane și 738 de milioane de euro. Asta corespunde unei creșteri de circa un procent în comparație cu aceeași perioadă a anului precedent. Analiștii se așteptau la o sumă de 696 milioane de euro.
În cazul rezultatului operativ Zalando este cu toate acestea foarte slab. Ca și rezultat ajustat în fața dobânzilor și taxelor concernul MDax a numit o sumă între 22 de milioane și 37 de milioane. Anul precedent valoarea a fost de 35 de milioane de euro. În primul trimestru aceasta s-a ridicat la 29 de milioane. Marja Ebit ajustată s-a redus de la 6,4% la între 3 și 5 procente. Motivul pentru marja în scădere este, potrivit Zalando, o creștere temporară a costurilor de payment.
Dar cifrele complete vor fi făcute publice de Zalando pe data de 13 august. Atunci se va efectua cel mai probabil o ajustare și pentru întreg anul 2015.
http://www.n-tv.de/wirtschaft/Kosten-fressen-Zalandos-Umsatzplus-article15558941.html