Cum îşi păstrează calmul oamenii de succes?

Woman meditating on rock in forest

Woman meditating on rock in forest

Cum îşi păstrează calmul oamenii de succes?

Capacitatea de a gestiona emotiile si de a rămâne calm chiar şi sub presiune are o legătură directă cu performanța. TalentSmart a efectuat un studiu pe mai mult de un milion de oameni, și a constatat că 90% din executanții de top au capacitatea de a-şi gestiona emoțiile şi a rămâne calmi, chiar şi în situatii stresante. În urma cercetărilor s-a constatat că ca stresul prelungit cauzeaza degenerare în zona din creier responsabilă cu autocontrolul.

Printre alte numeroase strategii eficiente pe care oamenii de succes le folosesc atunci când se confruntă cu stresul, următoarele zece sunt dintre cele mai bune.

1.Apreciaza ceea ce ai
În urma cercetărilor efectuate la Universitatea din California, s-a constatat ca persoanele care au lucrat zilnic să cultive o atitudine de recunoștință au experimentat o starea de spirit mai bună, energie, și bunăstare fizică.

2.Evită întrebarea “Ce se întâmplă dacă?”
Afirmaţia “Ce se întâmplă dacă?” sporeşte stresul și grijile. Lucrurile pot lua un milion de direcții diferite, petreci mai mult timp îngrijorându-te în legătură cu posibilitățile, şi mai puțin timp concentrându-te pe luarea de masuri pentru a păstra stresul sub control.

3.Gândeşte pozitiv
Gândurile pozitive diminuează stresul prin concentrarea atenției creierului pe ceva care este complet lipsit de stres. Orice gand pozitiv va reorienta atenția. Cand lucrurile merg bine, iar starea ta de spirit este buna, aceasta este relativ ușor. Când lucrurile merg prost mintea este inundată de gândurile negative, acest lucru poate fi o provocare. În aceste momente, trebuie să gândeşti la un lucru pozitiv care s-a întâmplat în ziua respectivă, indiferent cât de mic.

4.Deconectează-te
Având în vedere importanța de a menține stresul intermitent, este ușor de văzut cum pauzele pot ajuta la mentinerea stresului sub control. Studiile au aratat ca ceva la fel de simplu ca o pauză pentru a verifica e-mailul poate reduce nivelul de stres.

5.Limitarea aportului de cafeină
Cafeina declanseaza eliberarea de adrenalina. Stresul pe care cofeina îl creează este departe de a fi intermitent.

6.Somnul
Privarea de somn creste nivelul hormonilor de stres pe cont propriu, chiar și fără un factor de stres prezent.

7.Distrugerea gândurilor negative ce vin din interior
Un pas mare în gestionarea stresului implică îmbunătăţirea imaginii de sine. Cu cât mai mult meditezi asupra unor gânduri negative, cu atât le dai mai multă putere. Cele mai multe dintre gândurile noastre negative sunt doar gânduri, nu fapte.

How-Successful-People-Stay-Calm-graph

8.Exprimarea punctului de vedere
Stresul și grijile sunt alimentate de propria noastră percepție distorsionată despre evenimente. Nu puteți controla situatia, dar puteți controla modul în care faceţi faţă acesteia.

9.Momentele de relaxare
Cel mai simplu mod de a diminua stresul este ceva ce trebuie să faci în fiecare zi oricum: respirația. Practica va începe prin a instrui creierul sa se concentreze exclusiv pe sarcina pe care o ai de îndeplinit.

10.Cere ajutor
Este tentant, dar cu totul ineficient, în a face totul de unul singur. Pentru a fi calm și productiv, trebuie să ne recunoaştem slăbiciunile și să cerem ajutorul atunci când avem nevoie. Cerea de ajutor va atenua stresul și va consolida relațiile cu ceilalţi.

http://www.talentsmart.com/articles/article.php?ID=799773507&signedup=1

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

2 × = 14