Cum să mâncăm mai puțin și să nu ne fie foame

Volumetria este un plan pentru pierderea în greutate creat de Barbara J.Rolls, doctor și renumit cercetător în domeniul nutriției, care a studiat fenomenele de foame și obezitate pentru mai mult de 20 de ani. Dr Rolls, care este de asemenea director în cadrul Colegiului de Sănătate și Dezvoltare Umană de la Penn State în University Parl, Pennsylvania, a descris câteva moduri de a evita alimente cu densitate ridicată de energie și pentru a descoperi alimente care ne fac să fim satisfăcuți cu un număr mai redus de calorii. În cartea sa ea a menționat că reducerea aportului de calorii la 500-1000 de calorii pe zi ar putea conduce la o pierdere de 0,5-1 kg în greutate corporală, în fiecare săptămână.

A doua cartea scrisă de Dr.Rolls, “The Volumetrics Eating Plan”, este un ghid de lifestyle și carte de rețete. Urmează principiile originale, pierderea în greutate prin consumul de porții satisfăcătoare de alimente aromate și sănătoase în locul unora care au o densitate energetică ridicată, dar oferă în plus mai multe rețete, planuri de meniu și liste cu opțiuni pentru alimente sănătoase pentru a oferi cititorilor instrucțiuni concrete, de viață reală, pentru fiecare masă. Cel mai recent Rolls a publicat lucrarea “The UltimateVolumetrics Diet”, care oferă cercetări actualizate și mai multe rețete și sfaturi pentru personae interesate de această dietă.

Potrivit conceptului de “Volumetrics”, alimentele care conțin mai multă apă, precum fructe sau legume, sunt mai sănătoase pentru că au o densitate energetică mai redusă sau un număr de calorii într-un volum specific de mâncare decât alte opțiuni care oferă o senzație comparabilă. Alimentele care au o densitate energetică ridicată includ alimente cu conținut ridicat de grăsimi și zahăr, precum cipsurile din cartofi sau prăjiturile. În esență conceptual de Volumetrics ne ajută să slăbim consumând mai puține calorii, dar să ne simțim în continuare sătui.

https://www.everydayhealth.com/diet-nutrition/the-volumetrics-diet.aspx

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

8 × = 56