Cum vor cercetătorii Coca-Cola să îndulcească munca

Coca-Cola
Scandalul din SUA pentru producătorul de băuturi răcoritoare Coca-Cola ne arată cât de profitabilă poate fi o cercetare. Experții discreditează fapte științifice, seamănă îndoială și se prezintă drept salvatorii industriei.

Producătorul american de băuturi Coca-Cola trebuie să dea explicații urgent pe fondul unor acțiuni dubioase de sponsorizare. Doar în SUA concernul ar fi achitat câteva zeci de milioane de dolari, pentru a-și șterge imaginea de companie producătoare de articole nesănătoase.

După cum raportează New York Times, Coca-Cola a asigurat cu suma de 1,5 milioane de dolari startul financiar al unei instituții de cercetare pe nume Global Energy Balance Network. Un milion de dolari a mers ca și cheltuieli la University of Colorado Foundation, restul la University of South Carolina.

Liderul noii instituții a fost James Hill, însăși profesor la University of Colorado. Cererea către echipa de cercetători ar fi fost să ajungă la cauzele de bază ale problemei obezității.

Rezultatul a fost surprinzător, pentru că, contrar dovezilor științifice, cercetătorii au concluzionat că există puține legături între consumul de dulciuri și obezitate. Aceștia au susținut faptul că lipsa de mișcare este mai degrabă problema și principala cauză a obezității.

http://www.n-tv.de/wirtschaft/Wie-Coca-Cola-Forschern-die-Arbeit-versuesst-article16505361.html

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

6 × = 42