Dacia prelucrează modelele Sandero și Logan

dacia-logan-sandero-facelift

Designerii de la Dacia se vor ocupa de modelele Sandero și Logan MCV Combi. Pe lângă puțină cosmetică se va introduce și un nou motor cu trei cilindri, ceea ce va ajuta la economia de combustibil.

La jumătatea duratei de viață pentru cea de-a doua generație a modelelor Sandero și Logan MCV, lansată pe piață în 2013, este timpul și pentru câteva modificări de ordin cosmetic și un nou motor de bază. Din punct de vedere al prețurilor totul rămâne aproape la fel. Micul Sandero pornește ca și până acum de la 6890 de euro, versiunea Logan MCV Combi care prezintă o lungime de 4,94 metri va costa 7990 de euro. Doar pentru Sandero Stepway, o versiune a hatchbak cu cinci uși, ceva mai dotată și cu elemente de stil din clasa SUV, cei de la Dacia vor cere cu 300 de euro mai mult (începând cu 9890 euro), dar echiparea cu radio va deveni standard. Modelele prelucrate vor ajunge pe piață din ianuarie 2017.

Noul motor de bază pentru Sandero și Logan MCV va fi unul pe benzină în trei cilindri, cu o capacitate de 1000 cmc și 73 de cai putere. Agregatul înlocuiește motorul anterior cu patru cilindri, 1200 cmc și 75 de cai putere. Acest motor își sărbătorește debutul în concernul Renault prin introducerea sa pe modelele de la Dacia.

Reducerea dimensiunii motorului permite, în comparație cu predecesorul, o economie de combustibil de circa zece procente, astfel că Sandero are o valoare nominală a consumului de 5,2 litri pe 100 de km, iar emisiile de CO2 sunt cotate la 117g/km. Ceea ce reprezintă o economie de combustibil de 0,6 litri față de motorul anterior. Varianta combi are nevoie acum de 0,4 litri mai puțin combustibil și ajunge la un consum mediu mixt de 5,4 litri și emisii de 120 g/km. Motorul prezintă un cuplu maxim de 97 de newtonmetri și trebuie să ajungă la 3500 de rotații pe minut pentru a oferi putere maximă. Distribuția este realizată printr-o cutie de viteze manuală cu cinci trepte.

Restul ofertei de motoare rămâne în continuare neschimbată: la alegerea cumpărătorului va mai fi o variantă turbo a motorului cu trei cilindri, care va produce 90 de cai putere, care există pentru Sandero și în variantă cu GPL. Tot la 90 de cai putere se pot aștepta și cei care aleg varianta 1,4 litri diesel, transmisia putând fi înlocuită și cu una automată.

Din punct de vedere optic designerii se orientează după modelul de succes Duster. Grilajul radiatorului are acum forma unui fagure. Farurile au fost redesenate, care oferă la marginea exterioară lumini integrate cu LED pentru timp de zi. Luminile suplimentare compuse din patru segmente cu LED-uri ar trebui să formeze o semnătură luminoasă unică. Chiar și luminile posterioare arată o semnătură schimbată.

http://www.n-tv.de/auto/Dacia-ueberarbeitet-Sandero-und-Logan-article19237781.html

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

− 1 = 1