De ce companiile germane îi ajută pe refugiați

3rns3305

De ce companiile îi ajută pe refugiați

Disponibilitatea pentru ajutorarea refugiaților în Germania este foarte mare în multe regiuni. Chiar și numeroase companii se angajează altruist în sprijinirea lor. Dar acțiunile lor nu sunt chiar atât de altruiste. Pentru că nici un fel de publicitate nu poate  mai bună reclamă ca aceste gesturi.

Ceea ce mulți cetățeni germani exersează deja de câteva zile, este întâlnit deja și pe larg în cadrul companiilor. Ajutor imediat, nebirocratic și spontan pentr mii de refugiați. Că este vorba de Telekom, Daimler sau BMW, ori Trumpf sau Rosmann, RAG, Alltours sau Porsche, lista ajutoarelor și a susținătorilor este pe zi ce trece tot mai lungă. Dar care sunt motivațiile pentru astfel de intervenții de urgență în cazul refugiaților?

În spatele companiilor stau oameni, care vor, departe de obiectivele și motivele economice să ofere pur și simplu un ajutor, spune Jochen Fischer, administrator la agenția de publicitate Grey din Düsseldorf. Dar chiar și o companie vrea să facă ceva bun ca și parte a societății prin participarea la acțiuni umanitare. Iar consumatorii se aștepată la acest lucru de la ei.

Stephan Grünewald, fondator al Institutului Rheingold de la Köln pentru o piață calitativă și analize media, vede în continuare alte motive: Companiile sunt parte dintr-un colectiv, în care persoanele individuale se simt neputincioase, spune psihologul.

Acestea doresc să arate angajaților lor că în situații de urgență se întâmplă ceva și că le pasă. Acest lucru asigură o conștiință curată. Iar astfel sunt acordate sponsorizări, transport și acces la acces la internet în casele puse la dispoziție refugiaților, bani și donații pentru inițiative sau depuneri pentru fondul de integrare a refugiaților.

http://www.n-tv.de/wirtschaft/Warum-Unternehmen-Fluechtlingen-helfen-article15919476.html

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

7 × 1 =