De ce este atât de dificil să concepem ochelari AR care să arate bine

Imagine similară

Dacă este să dăm crezare profeților din domeniul IT, următoarea platformă de calcul (Next Great Computing Platform) va fi chiar pe fețele noastre. Ea va sosi sub forma unei perechi de ochelari, va fi la fel de puternică ca și un iPhone cu opțiunea de a se prezenta în carcasa preferată.

Ne va oferi asistentul virtual preferat direct în ureche și ne va oferi abilități de vedere super-omenească, precum în filmul Terminator. Va schimba modul în care vedem computerele și modul în care privim lumea din jur.

Cursa pentru producerea primei perechi de ochelari cu realitate augmentată care să aibe succes comercial implică atât companii mai mici cât și giganți de renume din industria IT, cu toții urmărind să devină platforma purtată de toată lumea.

Ar putea fi vorba de Snapchat, cu a doua lor versiune a ochelarilor Spectacles. Ar putea fi Toshiba, cu noii săi ochelari destinați utilizatorilor enterprise sau Google, cu o reeditare a ochelarilor Google Glass. Ar putea fi Vuzix sau ODG, Intel sau Bose, Realmax sau Magic Leap.

Câteva din aceste modele de ochelari inteligenți sunt foarte aproape să pună întreaga putere de procesare a unui telefon mobil pe fața utilizatorului. Dar nici unul dintre designurile actuale nu va face utilizatorul să arate bine. În schimb, îl va face pe acesta să arate de parcă a uitat să își dea jos ochelarii 3D după ce a ieșit de la cinema.

În ciuda entuziasmului creat în jurul acestui subiect, nici o companie nu s-a apropiat cât de cât de creearea unei perechi de ochelari cu realitate augmentată care să arate cu adevărat bine atunci când sunt purtați. Dar înainte ca revoluția realității augmentate să poată începe, înainte ca ochelarii să ne ducă încet în noua eră a “personal computing”, aceste dispozitive trebuie să arate ca și ceva ce oamenii chiar și-ar pune pe față. Iar acest lucru nu e atât de simplu pe cât pare.

https://www.wired.com/story/why-augmented-reality-glasses-look-so-bad/

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

− 2 = 2