De ce isi dau demisia cei mai buni angajati, oamenii nu părăsesc locurile de muncă, ei părăsesc managerii

 

Businessman offering his hand for an handshake

Doar nouă lucruri stau întotdeauna la baza demisiei celor mai buni angajaţi. E destul de incredibil cât de des auzim plângeri din partea managerilor pentru că cei mai buni angajați ai lor îi părăsesc. Managerii tind să dea vina pe afacere, în timp ce ignoră esența problemei: oamenii nu părăsesc locurile de muncă, ei părăsesc managerii.

NOU Fericirea este un indicator mai mare de succes decât puterea, bunurile sau prestigiul, nouă semne că vei reuşi, chiar dacă nu simti asta

Doisprezece lecţii pe care să le înveti sau vei regreta pentru totdeauna

Succesul este la degetul tău mic dacă aplici aceste 9 lucruri

Trist este că acest lucru poate fi evitat cu usurinta. Tot ce se cere este o nouă perspectivă și un efort suplimentar din partea managerului. În primul rând, trebuie să înțelegem nouă dintre cele mai grave lucruri pe care managerii le fac şi îi determină pe cei mai buni să plece.

Șase convingeri toxice care îţi pot ruina cariera

Opt moduri garantate pentru a întări încrederea de sine

Noua comportamente ale oamenilor care au un impact pozitiv asupra societăţii

Trei paşi cheie pentru a-ţi proteja reputaţia profesională

 

employees-quit

1.Suprasolicitarea la locul de muncă

Nimic nu îndepărteză mai mult angajații de excepţie, decât suprasolicitarea la locul de muncă. Suprasolicitarea angajatilor buni este uimitoare; îi face să se simtă ca si cum ar fi pedepsiți pentru marea performanta. Suprasolicitarea angajaților este, de asemenea contraproductivă. O nouă cercetare de la Stanford arata ca productivitatea pe ora scade brusc atunci când saptamanâna de lucru depăşeste 50 de ore.

2.Nu recunosc şi nu rasplătesc pe măsură munca angajaţilor

Managerii trebuie să comunice cu oamenii din subordine, pentru a afla ce îi bucură si îi face să se simtă îndepliniţi (pentru unii, este o marire de salariu, pentru alții, este o recunoaștere publică) și apoi să le ofere recompensa pentru lucrul bine făcut.

3.Nu le pasă de angajaţi

Mai mult de jumatate dintre cei care părăsesc locurile de muncă o fac din cauza relației cu seful. Companiile inteligente se asigură că managerii știu cum să echilibreze fiind profesionişti cu fiinta umana. Acestea sunt sefii care sărbătoresc succesul unui angajat, empatizează cu cei care trec prin perioade grele, și îi încurajează.

4. Nu își onorează angajamentele

A face promisiuni înseamnă să aduci persoanele respective pe linia ce îi apropie de fericire, sau pe cea ce îi apropie mai mult de plecare. Atunci când un şef nu îşi respectă promisiunile, îşi pierde din respect în faţa angajaţilor. La urma urmei, dacă șeful nu onorează angajamentele, de ce restul ar trebui să o facă?

5. Angajează şi promovează oamenii nepotriviţi

Angajaţii buni doresc să lucreze cu profesionişti, iar angajarea unor oameni nepotriviţi îngreunează munca celor buni. Promovarea persoanelor nepotrivite este chiar mai rea. Cei care muncesc necontenit pentru a obţine o promovare si nu reusec în defavoarea alegerilor pe ’’ochi frumoşi’’, nu este de mirare că vor să plece.

6.Nu le permite continuarea pasiunilor

Angajati talentaţi sunt şi pasionaţi. Oferirea de oportunități pentru ca aceştia să-şi urmeze pasiunile imbunatateste productivitatea si satisfactia de locuri de muncă.

7. Nu reușesc să dezvolte competențele angajaţilor

Cei mai talentați angajați doresc mai mult feedback decât ceilalţi , iar aceasta este treaba managerilor să le ofere. Dacă nu, cei mai buni oameni vor deveni plictisiţi sau se vor complace situaţiei.

8. Nu sunt destul de creativi

Cei mai talentați angajați vor dori să încerce să îmbunătățească tot ce ating. Monotonia îi face să urască locurile lor de muncă. Privarea de dorința înnăscută de a atinge limitele, te limitează.

 9. Nu reuşesc să provoace oamenii intelectuali

Şefii de excepţie îşi provoacă angajaţii să realizeze lucruri care par de neconceput, la prima vedere. Pentru ca cei mai buni angajaţi să nu plece niciodată este foarte important modul în care aceştia sunt trataţi la locul de muncă.

 

De ce atitudinea este mai importantă decât IQ-ul

Cinci modalităţi prin care oamenii rezistenţi folosesc eşecul în avantajul lor

Zece adevăruri pe care le uităm prea uşor

SURSA: http://www.talentsmart.com/articles/9-Things-That-Make-Good-Employees-Quit

Untitled

 VISEZI LA UN POST DE MANAGER DE SUCCES ? TRIMITE-TI CV-UL PE office@ivoline.ro SI NOI TE VOM AJUTA

Snapshot 2015-11-30 14-20-09
                   VEZI AICI CEI MAI FRUMOSI OCHI, CELE MAI FRUMOASE PRIVIRI DIN LUME

 

women-entrepreneurs-branding-mistakes1

                                 ESTI ANTREPRENOR SI CAUTI UN MANAGER CU EXPIERENTA?

                                    TRIMITE OFERTA TA PE office@ivoline.ro SOLUTIA E LA NOI

======================================================================================

17 thoughts on “De ce isi dau demisia cei mai buni angajati, oamenii nu părăsesc locurile de muncă, ei părăsesc managerii

  1. Din pacare in tara asta frumoasa toata lumea se crede manager.
    Orice patron care isi conduce firma singur e … manager nene !!
    Daca odata cu evolutia firmei patronul acela ar si invata cate ceva din management ar fi minunat, insa din pacate vine un moment cand firma se dezvolta si el crede ca o poate conduce cu mentalitatea de patron mic, care isi trateaza oamenii prost, urla, impune lucruri ilogice iar cand iese prost da vina pe angajati in loc sa recunoasca ca deja si-a atins “limita superioara de incompetenta” si sa angajeze un manager profesionist.
    Daca o face si il angajeaza iese si mai prost pentru ca se “baga” peste el, nu il lasa sa ia decizii, etc, etc, etc … Asta e tara in care traim iar oamenii buni, profesionistii adevarati isi cunosc valoarea si … pleaca din acea firma.
    Ce nu inteleg asa zisii “manageri” despre care am scris mai sus este faptul ca managementul se invata si iti mai trebuie ceva pe langa teorie, iti mai trebuie “feeling”-ul care uneori te face ca in situatii de criza sa iei decizii corecte chiar daca totul este impotriva ta, si asta nu se invata, e un dar pe care trebuie sa il ai si … e destul de rar.
    De asta se duc si firmele si tara asta de rapa, pentru ca profesionistii nu sunt lasati sa isi faca treaba si sunt tratati prost, asta e adevarul … trist …

  2. Pingback: De ce isi dau demisia cei mai buni angajati - News Diaspora

  3. Cel mai important motiv este insa altul! De obicei managerii romani forteaza angajatii sa lucreze la limita legalitatii (a ilegalitatii, de fapt).. in f. multe domenii acesta e principalul motiv de demisie!

  4. Ce nu înțeleg managerii e că, ei sunt limita. Afacerea lor nu va putea in veci să depășească nivelul lor. Urlă la angajați că s-a blocat afacerea dar cei ce trebuie să evolueze sunt ei. Mai sus de nivelul lor rar poate urca afacerea, și chiar dacă urcă nu poate rămâne așa. Nivelul managerului sau al patronului dictează nivelul afacerii. Poti avea angajați 10 genii în marketing, vânzări, management dacă tu, capul, nu evoluezi, afacerea nu crește. Plătești degeaba niște specialiști pe care îi blochezi la nivelul tău.

  5. Genial articol! M-a facut sa ma gandesc la ultimile 3 locuri de munca … de unde am plecat 🙂
    Va vine sa credeti sau nu, de fapt de la primul dintre cele trei (prin 2007) am plecat pentru ca am fost super incantat de conditii, de manager, de bonusuri, de stil de lucru, de salarizare insa … nu aveam timp sa cheltui toti banii pe care ii faceam 🙂
    Aproape ma mutasem cu totul la munca … 🙂
    Am plecat … acum sunt mai bine 🙂

  6. Odata ce esti sus iti e frica sa pui pe altii pe langa tine ca poate iti vor lua locul…e o frica general la majoritatea celor de sus care odata ce isi ocupa locurile…nu le mai pasa de nimic ca doara heh…ei sunt sus…nu? cine are curaju sa comenteze? dar de fapt e destul unul care sa ii dovedeasca cat de prost conduce echipa sau ce rezultate are fata de altele(daca e cazul), pentru ca cei mai de sus de el…sigur l-ar lua la ochi.

  7. ultimu loc de munca l-am cedat unui analfabet, care sa se integreze perfect langa colegii si “managerul” de acolo, de asemenea analfabeti – de limba romana, nu mai zic de engleza sau germana. dar nici o problema, lucrez in elvetia acum la o firma de energie, si castig cam cat tot departamentul :)).

    ma cam ….. pe spiru haret de romania, si restu de facultati private.
    prea tarziu va fi cand veti realiza ce rahat ati facut cu fabricile de diplome, ati facut loc prostilor in corporatii, doar de dragu de a le impozita salariile mari si cheltuielile.

    ce e pacat, ca ma uit la fostii mei colegi, unii muult mai buni ca mine, isi irosesc timpul si energia printre asemenea gunoaie de oameni. se laudau la un moment dat – eu lucrez la o mare multinationala, am salariu mare. si cand am intrebat-o ce pregatire au colegii ei, sau daca stiu limba romana, panică, s-a lovit de realitate.

  8. Nimic mai adevarat, eu am plecat de la ultimul loc de munca din cauza stresului acumulat, si din cauza lipsei de comunicare !! Managerul cat si seful de parc auto pe Logistic niste idioti.
    Dupa 16 ani, nici o multumire ..am decis sa-i las . MEDIPLU SEXIM !!
    O firma de tot rasul, o conducere pe logistica de 2 bani

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

× 3 = 21