O furtună de zăpadă poate să încurce foarte tare cursul normal al unei zile. Zilele acestea în New York sunt 9 grade şi bat rafale reci de vânt puternic. Autobuzele au întarzieri, întâlniri şi zboruri au fost amânate, iar la metrou este o aglomeraţie infernală.
Dar pentru unele persoane, cum este directorul general şi preşedintele de la Guardian Life Insurance Company, Deanna Mulligan, o astfel de furtună poate fi benefică.
Ca multe alte companii de pe Wall Street, Guardian a fost grav afectat de uraganul Sandy din 2012, birourile distruse neputând fi folosite aproape un an după acest dezastru. Furtuna i-a forţat să se mute într-un sediu neconvenţional în Jersey City, mulţi angajaţi fiind nevoiţi să lucreze de acasă sau din cafenele.
Chiar dacă majoritatea directorilor spun ca munca de acasă este ineficientă şi necalitativă, Mulligan a descoperit că flexibilitatea de care dispuneau angajaţii a crescut productivitatea angajaţilor, nu mai pierdeau timp cu deplasarea la locul de muncă. De asemenea a crescut şi gradul de colaborare dintre ei, în momentul în care se întâlneau la birou. Feedback-ul pe care l-au primit de la clienţi a fost unul pozitiv pentru mai multe arii.
Concluzia pe care a tras-o Deanna Mulligan din această experienţă este că poate angajaţii noştrii nu au nevoie de atâta management pe cât credem noi că este nevoie din partea noastră.
Sursa : http://www.businessinsider.com/snowstorm-makes-you-more-productive-2014-1