Postbank se luptă de ieri cu defecțiuni tehnice grave, care pune la grea încercare răbdarea clienților. Cine nu folosește sistemul de online banking poate transfera în prezent bani doar cu mare efort.
Clienții Postbank au nevoie de răbdare: de luni o defecțiune tehnică a dezactivat terminalele de transfer ale instituției peste tot în Germania. Acest lucru a fost raportat de Tagesspiegel, citând informațiile prezentate de un purtător de cuvânt al Postbank. Instituția a dezactivat temporar anumite funcții. Colegii lucrează la foc continuu pentru a soluționa cât mai curând această defecțiune tehnică, spune ziarul. Configurarea de plăți programate și listare de extrase de cont sunt servicii care sunt în continuare disponibile.
În sistemul de online banking totul funcționează ca și până acum, se spune în continuare. Clienții care nu folosesc însă acest sistem pot să efectueze alternativ transferuri prin intermediul telefonului, sau completând un formular într-una din filiale.
Postbank deține, potrivit proprilor date, peste 14 milioane de clienți și este astfel printre cele mai mari instituții financiare germane, fiind în proporție de 100% o filială a Deutsche Bank AG. În luna noiembrie Postbank s-a mai confruntat cu nemulțumirile clienților, pentru că pe parcursul unei zile întregi aceștia nu au avut acces la multe funcții ale sistemului de online banking, ca urmare a efectuării unei actualizări de software.
http://www.n-tv.de/wirtschaft/IT-Panne-legt-Postbank-Terminals-lahm-article19313261.html