Deutsche Bahn testează locomotive de manevră cu propulsie hibridă

herkoemmliche-rangierloks-mit-dieselantrieb

Deutsche Bahn testează locomotive de manevră cu propulsie hibridă
Căile ferate germane experimentează cu noi locomotive. În Bavaria există cinci noi locomotive de manevră cu acționare electrică ce au intrat în teste practice.

Compania feroviară germană va efectua cinci teste cu locomotive propulsate de motoare diesel combinate cu acționare electrică. Unitatea hibrid ar putea fi folosită din 2015 timp de opt ani de zile. După cum au informat Deutsche Bahn și producătorul Alstom la târgul de tehnică feroviară Innotrans de la Berlin, locomotivele sunt mai silențioase și emană cu până la 70% mai puține substanțe poluante.

Noul produs este rezultatul fabricii Alstom din Stendal. Acolo a fost de asemenea dezvoltat. Nou locomotivă hibrid poate fi folosită în funcție de aplicație, între 50% și 75% pe modul baterie. Astfel este posibil reducerea semnificativă a emisiilor de noxe în interiorul orașelor. Noua locomotivă are o viteză maximă de aproximativ 100 de kilometri pe oră.

În prezent sunt folosite locomotive second hand din Nurnberg si Wurzburg. Primele experiențe cu locomotive de manevră cu propulsie hibridă vin după doi ani de testare în cadrul companiei feroviare centrale din Germania. Până în prezent tehnica a fost simplă, dar instalat într-un tren convențional, acesta trebuie complet reproiectat.

Vor fi testate în prezent performanțele operaționale și costurile de întreținere ale noii tehnologii. Bavaria sprijină proiectul cu suma de 600.000 de euro.

http://www.faz.net/aktuell/wirtschaft/innotrans-bahn-testet-rangierloks-mit-h3-hybrid-antrieb-13170953.html

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

− 2 = 1