De la debutul lor la Bremen în anul 2009, Primark a deschis continuu filiale peste tot în Germania. Odată cu deschiderea unui magazin la Leipzig în luna aprilie, compania a fost prezentă în 20 de locații, în ciuda criticilor. Lanțul de articole ieftine de modă, Primark, dezvoltă rețeaua lor de filiale din Germania. De la debutul lor la Bremen în anul 2009, la nivel național au mai fost deschise alte 18 magazine, spune șeful pe Germania al Primark, Wolfgang Krogmann pentru Wesser-Kurier. În luna aprilie s-a deschis la Leipzig magazinul Primark cu numărul douăzeci. Apoi vor urma Mannheim, Hamburg și Bonn.
Compania nu operează nici un fel de magazin online, deși peste două treimi din oferte sunt prezentate și pe pagina lor web. Lipsește funcția de cumpărare, achizițiile se pot face exclusiv în magazine. Foarte mult pe placul politicienilor locali, este de părere Krogmann. Prețurile reduse sunt explicate astfel: compania se bazează mai puțin pe prețuri decât concurența. Acest lucru este posibil prin achiziționarea de cantități mari și prin eliminarea intermediarilor.
În prezent, reprezentanții partidelor “verzi” au cerut o directivă europeană împotriva articolelor textile ieftine. Reprezentantul consumatorilor în Bundestag, Renate Künast, a declarat pentru Ruhr Nachrichten că este nevoie de un cadru legal comun la nivelul Uniunii Europene.
Künast a cerut în declarația sa de presă ca toate companiile de articole textile să se alinieze la o linie europeană de transparență. Prin intermediul acesteia ar trebui ca întreg lanțul de aprovizionare și livrare să devină transparent, iar astfel să se poată determina cu ușurință dacă drepturile omului recunoscute la nivel internațional, precum și toate acordurile de mediu, au fost respectate. Clienții au dreptul să fie informați, de la procurarea materiile prime la țesut și colorat, până la producția finală.