Dl.IOAN MIHAIU, şeful Administraţiei judeţene a Finanţelor Publice, a comunicat ca de vineri 16 august se deschid liniile de finantare MINIMIS pentru care s-au alocat circa 22 de milioane de euro.O societate poate solicita maxim 200 mii euro, suma integral nerambursabila.Din modul cum a fost prezentata modalitatea de participare cu proiecte la aceste finantari se pare ca se merge pe primul sosit, primul servit.Asa ca grabiti-va,linia de finantare este deschisa de vineri pina pe 31 octombrie 2013. Detalii aici.
UAMT-ul nu are nici o legatura cu criza-le merge bine.Anul trecut in primul semestru au avut venituri de 49,6 mil lei.Anulacesta au inchis cu o crestere de peste 25% fata de aceeasi perioada, adica au reaixzat venituri de 67 mil lei in primele şase luni din 2013.
Criza existenta la locurile de veci Cimitirul Municipal „Kazimir Rulikowski” s-a eliminat dupa cum transmite un comunicat ADP. Extinderea cimitirului s-a finalizat cu un supliment de 4.900 de locuri destinate înhumărilor suprafața cimitirului crescand cu circa 57.000 mp. Firma Dan & Dan Construct a fost compania care a finalizat aceasta lucrare.
Astazi, 14 august 2013, Consiliul local al primariei Oradea va dezbate o problema de “viata si de moarte”-schimbarea denumirii PIATA INDEPENDENTEI in EMANUIL GOJDU.Evident ca urmare Raportului de Specialitate întocmit de Instituția Arhitectului-șef, Piața Independeței,Comisia Județeană pentru Atribuire de Denumiri a avizat solicitarea urmind ca Instituția Prefectului sa dea avizul de legalitate, dupa sedinta de azi daca se va vota-nici nu cred ca va fi altfel.Ok pina aci ,dar cine va suporta costurile de schimbare a acestei denumiri in actele de toate felurile ale cetatenilor care vor fi stat in fosta piata a Independentei-si ma refer aici in special la costul timpului folosit penntru preschimbarea actelor.