Tot mai mulți utilizatori de internet își stochează datele în domeniul Cloud. Unul dintre cei mai mari ofertanți de servicii de stocare din Germania este serviciul Dropbox. Compania deschide acum prima sa reprezentanță locală. Obiectivul este de a oferi și mai multe servicii către utilizatorii germani și de a asigura un suport local pentru mediul de stocare.
Serviciul de stocare online, Dropbox, își întărește angajamentul în Europa și deschide de luni prima sa reprezentanță offline din Germania. Angajații de acolo vor ajunge să administreze 30 de milioane de utilizatori pe care compania îi are în Germania, Austria și Elveția, după cum spune directorul pe Germania al companiei californiene, Oliver Blüher. Printre utilizatorii din regiune se numără în prezent 4000 de companii plătitoare ale serviciului.
La nivel mondial ofertantul de servicii cloud deține, potrivit spuselor lui Blüher, circa 500 de milioane de utilizatori. 40% dintre aceștia provin din regiunea Europa, împreună cu Orientul Mijlociu și Africa (EMEA). Iar pentru a convinge clienții plătitori și nu numai, Dropbox pregătește pentru clienți centre de stocare localizate pe teritoriu german. În Frankfurt am Main datele utilizatorilor europeni ar urma să fie stocate într-un centru de date administrat de Amazon.
Nu doar în Germania, ci la nivelul întregii Europe există printre utilizatori o cerere foarte puternică pentru stocare locală, spune directoarea Dropbox, Adrienne Gormley. Chiar și alți ofertanți de servicii cloud se orientează tot mai mult spre stocarea datelor în Europa sau în special în Germania, în special după scandalul privind spionajul NSA
Pentru securitatea datelor Dropbox lucrează cu un furnizor de la Ausburg, Boxcryptor. Cu ajutorul aplicației lor, utilizatorii pot să își cripteze datele, înainte să le încarce pe cloud. În ultimii doi ani baza de clienți din Germania s-a triplat. Printre clienți se numără și TUI Group sau Expedia, precum și Institutul German pentru Politici de Dezvoltare.