Indienii nu sunt prea obișnuiți cu achiziția de prezervative. Tema este un subiect tabu pentru o țară atât de conservatoare. Concernul Reckitt Benckise vrea să sporească vânzările introducând pe piață marca Durex. Iar compania se gândește la un truc.
Mulți oameni din India se simt jenați de situația în care cumpără prezervative, se arată în sondaje. Chiar și în Germania acest subiect este tratat adesea cu agresivitate. În India situația este cu totul alta. Acolo subiectul este cu adevărat tabu. Pentru mulți indieni cumpărarea de metode contraceptive reprezintă o barieră psihologică de netrecut. Concernul britanic Reckitt Benckise știe acest lucru și apelează la un truc pentru că vrea să vândă mai multe prezervative marca Durex.
Abordarea este următoarea: este un efort psihologic mai mic să cumperi o pereche de jeanși decât un prezervativ, cred cei de la Reckitt. Compania vrea să ofere astfel prezervative în India într-o formă nouă și nemaiîntâlnită, ne spune portalul de știri Bloomberg. Astfel că ambalajele prezervativelor vor avea aspectul unor perechi de jeanși și vor fi prezentate în boluri de sticlă aflate sub tejghelele magazinelor.
Acest lucru va face din cumpărarea de prezervative un lucru “cool”, explică Rohit Jindal, director de marketing în India pentru concernul Reckitt. Într-o țară atât de conservatoare precum India este jenant pentru oameni să cumpere articole care au legătură cu sexul. Astfel că prezervativele sunt stigmatizate în comerțul public. Este considerat de asemenea necuviincios să se discute despre utilizarea lor sau mai mult să se promoveze acest lucru, spun cercetătorii pe probleme sociale.
http://www.n-tv.de/wirtschaft/Durex-will-Indiens-Kondom-Tabu-brechen-article19767373.html