Ecologiștii vor să retragă autorizațiile pentru Mercedes C220

imago60922971h-1-Nu doar în cazul automobilelor cu motor diesel se arată diferențe mari între valorile emisiilor înregistrate în service și cele reale. Daimler ar fi folosit pentru asta un sistem specific, care se dovedește însă a fi legal.

Organizația Germană pentru Protecția Mediului (DUH) luptă dur împotriva producătorului auto Daimler. La Biroul Federal de Trafic Motorizat, DUH a înaintat o cerere pentru retragerea omologării pentru Mercedes C200. Motivul este că automobilul diesel ar fi depășit valorile maxim acceptate pentru emisii, în cadrul unor teste efectuate recent în Olanda.

Institutul pentru Supraveghere Tehnică, TNO, echivalentul Tüv din Olanda, au testat la sfârșitul anului trecut, la cererea Ministerului Mediului din Olanda, emisiile de gaze de la 16 modele de mașini, în condiții de laborator și în condiții reale pe stradă. Modelul celor de la Mercedes a depășit cel mai mult limitele de emisii atunci când a fost testat în condiții reale, explică ecologiștii.

Potrivit celor de la DUH, îngrozitor de mari sunt emisiile mașinilor atunci când acestea rulează la viteze obișnuite pentru traficul urban. În cazul testelor stradale, când în mediul exterior sunt înregistrate temperaturi între 7 și 10 grade Celsius, valorile noxelor sunt de zece ori mai mari decât cele maxim admise.

Producătorul nu contestă rezultatele testelor prezentate de institutul olandez. Colegii de la fața locului au declarat că depășirile limitelor înregistrate de experții de la TNO sunt plauzibile, a declarat un purtător de cuvânt al Mercedes. Emisiile de noxe de pe stradă unt de regulă mai mari decât cele înregistrate în laborator. Iar aceste diferențe se datorează unei serii de factori.

http://www.n-tv.de/wirtschaft/Umwelthilfe-will-C-220-Zulassung-entziehen-article16912606.html

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

82 + = 86