Tesla continuă să alimenteze noi inițiative pentru a livra Model 3 către cumpărători într-un mod cât mai eficient posibil. Într-un anunț recent de pe Twitter, CEO-ul Elon Musk a precizat că producătorul de automobile electrice a încercat un nou sistem de livrare a vehiculelor direct de la fabrică către casele proprietarilor.
Musk a mai menționat că noul sistem de livrare este “super convenabil” și implică un proces care asigură predarea vehiculelor către proprietar în cele mai bune condiții, chiar dacă nu au tradiționalul ambalaj de plastic.
Primele imagini ale sistemului de livrare direct de la fabrică au fost postate recent online de către Devin Scott de la Playa Vista, CA, o enclavă pe malul mării și un hub tehnologic localizat la circa 3 kilometri de centrul de livrare al companiei, Marina Del Rey. Scott a subliniat că livrarea vehiculului său a devenit foarte specială din moment ce exemplarul său de Model 3 a fost livrat de nimeni altul decât Elon Musk.
Tesla începe să atingă punctul de eficiență dorită în privința producției Model 3, producând mii de vehicule pe săptămână, compania trebuie să se asigure că aceste exemplare nu vor ocupa inventarul și nu vor crea blocaje în lanțul logistic. Asemenea blocaje au apărut săptămânile trecute când un proprietar de Tesla a raportat că un membru al familiei a fost blocat într-un centru de livrare timp de câteva ore așteptând pentru ca documentele să fie finalizate.
Ca răspuns, Elon Musk a precizat că Tesla caută să elimine complet contractele scrise. Musk a mai precizat că, compania încearcă să vină cu un sistem în care contractele pentru vehicule să poată fi semnate digital, permițând clienților să obțină vehiculele cu o singură atingere.
https://www.teslarati.com/elon-musk-tesla-model-3-delivery-factory-direct/