Eurowings se luptă pentru a mai câștiga clienți. Subsidiară a companiei Lufthansa, ea urmărește să ofere pasagerilor cele mai bune tarife de pe piață. Astfel că Eurowings oferă tarife mult mai bune decât concurentul cu probleme, Air Berlin.
Subsidiara low-cost a celor de la Lufthansa se pregătește pentru o expansiune substanțială, iar pentru acest lucru trebuie să devină mai atractivă pentru cei ce călătoresc în scop de afaceri. Așa-numitul Best-Tarif pornește în cazul Eurowings de la 99,99 euro pentru o rută. Până acum cel mai ieftin bilet de avion practicat de companie era cotat la 149,99 euro.
Tariful se orientează în special către pasagerii care zboară în scop de afaceri și oferă avantaje similare celor de la Business Class, precum acces la Lounge, alegerea unui loc preferat, un loc liber la mijloc precum și meniu și băuturi gratis la bordul avionului. Astfel oferta Eurowings este semnificativ mai avantajoasă decât cea a concurentului Air Berlin, care oferă servicii similare la prețul de 240 de euro pe rută (479 euro dus-întors în Germania și Europa).
Rapoarte neconfirmate spun că Eurowings își va extinde puternic rețeaua de destinații, după preluarea a 40 de zboruri de la Air Berlin. Chiar și alți ofertanți low-cost, precum Easyjet, atrag oamenii de afaceri cu tarife mari, dar care oferă în schimb numeroase beneficii. Eurowings păstrează primele trei rânduri pentru clienții care plătesc mai mult pe zborurile din interiorul Germaniei și din restul Europei, în schimb cei de la Air Berlin țin doar locurile din primul rând neocupate.
http://www.n-tv.de/wirtschaft/Eurowings-senkt-die-Preise-article18727746.html