Capabilitățile sportive ale sistemului cu tracțiune integrală dezvoltat de Tesla ce este alimentat de motoare electrice operate independent în Model S și Model X includ mai multe aspecte, nu doar faptul că accelerează ca un supercar.
Oferă, de asemenea, un control al tracțiunii și manevrabilitate sporită în condiții de iarnă. Mai mult, pachetul de baterii de la Tesla, montat foarte jos pe automobil pe lungimea podelei sale, întărește formidabil caroseria, asigurând faptul că puterea este transmisă către sol și nu este pierdută ca urmare a flexiunii caroseriei. Am văzut aceste caracteristici și în trecut, când un proprietar de Model X a demonstrat rigiditatea vehiculului prin conducerea SUV-ului electric pe un teren denivelat și acoperit cu gheață.
Youtuber-ul Bjørn Nyland, veteran al brandului Tesla, a decis să facă un pas în plus și să testeze exemplarul său din Model X rulând printr-un traseu de off-road destinat în general testării de camioane. Se pare că locația cu pricina este NAF Trafikksenter Vålerbanen din Norvegia, un sanctuar pentru șoferi profesioniști de camion care vor să se relaxeze.
Model X cu tracțiune integrală pe care îl deține Nyland pare să treacă cu ușurință inițial peste o serie de pante cu înclinare moderată și acoperite cu zăpadă, se poate vedea în clipul apărut pe internet. Dar când SUV-ul greoi de peste două tone are de-a face cu un teren mult mai dificil, inclusiv șanțuri adânci și acoperite cu noroi, atunci lucrurile devin cu adevărat dificile pentru SUV-ul Tesla de 150.000 de dolari.