Facebook își câștigă miliardele în principal prin publicitate afișată pe rețelele de socializare. Printr-un serial propriu de televiziune compania vrea, potrivit insiderilor, să profite pe viitor de piața de TV. Startul programului ar putea urma în câteva săptămâni.
Facebook are în desfășurare discuții cu studio-uri de la Hollywood și agenții de talente pentru producția de filme și show-uri de televiziune de înaltă calitate. Potrivit insiderilor Facebook se așteaptă să lanseze la sfârșitul verii un program de debut. La întâlnirile avute cu marile agenții de talente, compania a adus în discuție un buget de producție de până la 3 milioane de dolari pe episod, spun persoane informate. Suma corespunde unui buget similar cu cele practicate de cele mai bune seriale din televiziunea americană.
Facebook vrea, potrivit insiderilor, să nu se implice în producția de drame politice, știri sau seriale, care să folosească nuditate sau limbaj vulgar. Rețeaua socială se interesează și de seriale ieftine, care pot fi produse cu câteva sute de mii de dolari pe episod. Compania lucrează în prezent în mod agresiv pentru crearea de conținut. Pasul către producții proprii este parte dintr-o strategie Facebook pe două nivele, în care rețeaua socială să se implice în afacerile cu materiale video, pentru a pătrunde mai ușor pe piața de miliarde de dolari a publicității la TV.
http://www.teleboerse.de/aktien/Facebook-draengt-auf-den-TV-Markt-article19906668.html