Facebook a declarat că profiturile s-au dublat în al patrulea trimestru al anului 2015. Profitul net pentru perioada octombrie- decembrie a crescut la 1.56 miliarde de dolari, în creştere de la 701 milioane de dolari. De asemenea, compania a declarat că 80% din veniturile de publicitate în această perioadă au venit din publicitate pe mobil, de la 69% anul trecut.
Acțiunile cu crescut cu 8,7% după ore de tranzacționare de la New York pe fondul rezultatelor neașteptate. Veniturile pentru întregul an au crescut cu 44% până la 17.9 miliarde de dolari, cu profitul net in crestere cu 800 milioane de dolari, la un total de 3,7 miliarde de dolari.
Rezultatele înseamnă că Facebook a depăşit așteptările analiștilor zece trimestre consecutive.
Rob Sanderson, analist la MKM Partners, descrie creșterea ca fiind fenomenală. Numărul de utilizatori activi lunar a crescut cu 14% la 1.59 miliarde in al patrulea trimestru, comparativ cu aceeași perioadă din 2014, cu 1.44 miliarde accesând Facebook de pe dispozitive mobile – o crestere de 21%.
Directorul executiv Mark Zuckerberg a declarat că 2015 a fost un “mare an pentru Facebook. Comunitatea noastra a continuat sa creasca si afacerea noastră este înfloritoare.” El a revenit la locul de muncă, luni, după două luni de concediu de paternitate după nașterea primului său copil la sfarsitul anului.