Facebook vrea să fie mai ușor de înțeles

 

fbwerb

Facebook vrea să fie mai ușor de înțeles

Facebook vrea să evalueze în Germania mai multe informații despre utilizatori, pentru a le arăta acestora mai multe reclame relevante. Cine nu dorește asta, poate îndepărta această funcție. Astfel ar trebui să existe mai multă transparență în protecția datelor.

Facebook vrea ca pe viitor să își personalizeze mai puternic campaniile publicitare. Astfel vor fi evaluate mai multe informații privind paginile vizitate și aplicațiile utilizate. Utilizatorii pot să întrerupă această personalizare. Dezactivarea este valabilă pentru toate dispozitivele, explică șeful pentru protecția datelor, Erin Egan. Astfel în noul sistem utilizatorii pot descoperi de ce le este arătată o anumită reclamă și pot modifica parametri.

Noutățile vin pe aceeași linie cu prima actualizare a politicii de confidențialitate a Facebook de în urmă cu aproximativ un an. Din punct de vedere al conținutului, modificările se realizau greu, regulile de funcționare erau greoaie, iar acestea au fost mutate într-o altă zonă. Aceasta poartă numele de Privacy Basics și ar treui să explice mai bine utilizatorilor cum funcționează Facebook. Egan spune că în fond este o ofertă de învățare. Utilizatorul va fi condus pas cu pas prin sfera setărilor de confidențialitate. Iar la cele mai frecvente utilizate întrebări ar trebui să existe chiar și videoclipuri. Apoi se explică prin exemple cine poate vedea anumite postări sau cum se pot bloca utilizatorii nedoriți.

În afară de asta, actualizare regulilor de protecție a datelor face posibilă deschiderea drumului pentru publicitatea pe bază de locație. În total ar trebui să existe mai mult control asupra acestora și asupra căror reclame vor fi incluse în Facebook. Pe lângă centrul de control intern al paginii cu numele setări anunțuri publicitare mai există și Digital Advertising Alliance (DAA), ce reprezintă o platformă similară unei agenții de publicitate online, care funcționează pe baza mai multor furnizori. Prin intermediul lor Facebook permite influențarea articolelor publicitare prin intermediul browserului.

http://www.n-tv.de/technik/Facebook-will-verstaendlicher-werden-article13959196.html

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

29 − = 19