Compania Evel își are sediul în Kiev, Ucraina, în partea de est a Europei. Din imaginile prezentate pe internet, putem spune că noul fatbike arată mai bine decât multe fatbike-uri de pe piață, dar indiferent că vă place stilul sau nu, acest lucru arată că, compania Evel crește suficient de sănătos pentru a investi în design, în loc să trântească pur și simplu brandul lor pe o bicicletă simplă produsă în China.
Acum câțiva ani părea că sunt multe companii care au adoptat ideea de a construi o bicicletă electrică pe un cadru de off-road care are la mijloc un spațiu destinat fixării bateriei ce alimentează motorul electric. Evel a fost una dintre aceste companii, iar rapoartele prezentate pe internet arată că versiunea lor este la fel de bună ca oricare alta.
Acest cadru utilizează o suspensie posterioară bazată pe un singur pivot simplu. Poate că nu este la fel de sofisticată ca și un sistem multi-link, dar acest lucru păstrează prețul la un nivel rezonabil.
Stilul folosit pentru a crea Evel Fatbike este o idee nouă, deci probabil nu veți cunoaște foarte multă lume care să fi încercat așa ceva. Cu toate acestea, din punct de vedere al performanței ar trebui să fie, foarte probabil, apropiată de alte fatbike-uri care au un sistem de propulsie similar.
Pachetul de baterii este destul de bine ascuns de ochii privitorilor prin faptul că, cadrul este vopsit într-o culoare deschisă, iar acumulatorii sunt acoperiți de un tub de culoare închisă care urmează perfect forma cadrului. Această schemă de culori a bateriei și cadrului face ca întregul ansamblu să fie aproape invizibil.
Bateria și motorul amplasat central sunt mai vizibile doar din partea stângă. Forma și proporțiile acestui cadru sunt de fapt foarte elegante, un cuvânt ce nu este foarte des folosit pentru a descris biciclete electrice.