Femeia care ramine mereu tinara, “paradoxul” dintr-un centru comercial din Oradea, sau cum marketingul alternativ poate ajuta o afacere

the-age-of-adaline-924193l-imagine

Femeia care ramine mereu tinara, “paradoxul” dintr-un centru comercial din Oradea, sau cum marketingul alternativ poate ajuta o afacere

In prima zi cu soare din mai-ul lui 2015, ziua de 3, ziua libertatii de exprimare, am avut prilejul sa particip la o intilnire ocazionata de acest eveniment, la OSC-Oradeashoppingcity.

Echipa mall-ului ne-a fericit cu absenta cuvantarilor si celebrarilor de libertate in expresie, inlocuindu-le cu preparate culinare care se servesc cu mana, in ideea unui serviciu nou, oferit pe timpul vizionarii filmelor in salile Cortina. S-a mers pe ideea, ca decat sa stai cu nodu’n gat si cu ochiul la ceas, ca nu cumva sa pierzi inceputul filmului din cauza foamei, mai bine iti iei imbucaturile cu tine si le ingurgitezi cu ochii fericiti in ecran.

Ideea inedita o vom vedea aplicata in curand la cinema Cortina cu speranta ca doua probleme vor fi rezolvate, plecand de la ideea ca ni s-a spus clar ca acest expierment e perfectibil si cu observatiile publicului.

Una e legata de meniul tiparit cu litere mici, fara nicio imagine a produsului, obligatie de neevitat, tinind cont, ca, “o mie de cuvinte nu fac cat o poza”, miscare de informare care te ajuta sa decizi usor, mai ales ca poti sa iei mincarica si “pretina” cu tine in sala de cinema, in fuguta mare fara sa ai emotii in asteptarea a ceva ce nu stii cum arata. Asta l-ar ajuta si pe manager care si-ar rezolva cotrolul cu sprijinul clientilor care vad daca ceea ce primesc se potriveste cu imaginea, caci in sala vor vedea filmul si mai putin gustarea.

O alta necesitate ar fi cea legata de noul trend al GG(generatia google, cu G mic). Ati vazut in ce stil se vad in grup tinerii?

Adica chipurile socializeaza cand se vad, adica ei vin se aseaza toti in jurul mesei si, nu va inchipuit ca se sorb din ochi privindu-se intre ei si vorbind una alta. A nuuuu,,, nicicum, ci fiecare e foarte implicat, buricand (actiunea intelectual elevata de a tasta cu buricul degetului pe ecranul telefonului) cuvinte pe fb, sms, mailuri, samd.

Ei bine, stim cu totii, ca nu-i sanatos, dar acesta e trendul nu ai ce face, degeaba vrei sa fortezi blocarea unui stil de viata deja asezat, ca nu te vei bucura de succes. Asa ca , dragilor din OSC (Oradeashoppingcity) daca vreti trafic real in mall, asigurati-l pe cel virtual, liber si sa functioneze WI FI, ceas” fara restrictii, gratis, si va asigur ca ceva bine se va intimpla.

Sa auzim de bine, evident!

PS : o sa va intrebati care e chestia din titlu. cu femeia care ramane mereu tinara , pai este…. seara oferita de OSC ne-a onorat cu o premiera superba a filului  Age of Adaline in care o femeie rămâne in mod miraculos la vârsta de 29 de ani, timp de aproape opt decenii.

Precizez ca sala unde am vizionat filmul a ramas perfect curata, expiermentul culinar a fost la Bar Code o zona in care o minune se va intimpla in toamna acestui an-PRIMUL FESTIVAL DE FILM ORADEA 2015!  

Dar pana atunci sa zambim….

—————————————————————————————————-

regular_smile…….inainte de a intra in sala de cinema, sotul catre sotie:

-Ai vazut-o, draga, pe tanara aceea care zambea la mine? Sotia:

-Nu-i nimic iubitule, si pe mine m-a bufnit rasul cand te-am vazut prima oara…

——————————————————————————————————————————————

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

× 8 = 72