Fiecare a treia mașină germană merge către China

Piața auto din China devine tot mai importantă. Daimler, BMW și Volkswagen pot să se bucure de creșteri substanțiale ale vânzărilor. Cifrele vânzărilor au crescut, potrivit consultantului în afaceri, EY, la o valoare record.

Piața din China a salvat cel de-al treilea trimestru pentru producătorii germani de automobile, se arată într-o analiză. Țara este de multă vreme cea mai importantă piață pentru Volkswagen, BMW și Daimler, explică firma de consultanță în afaceri, Ernst&Young (EY). Prin urmare, producătorii au vândut în trimestrul al treilea fiecare a treia mașină a lor pe piața chineză (34%), fiind cea mai mare pondere de până acum. În anul 2010 ponderea se ridica la 23%.

Concernele germane de automobile au putut astfel să își sporească vânzările trimestriale în China cu 9%, arată cerecetarea efectuată de EY printre 16 dintre cele mai mari concerne auto din lume. Analiza a inclus și vânzările înregistrate de producătorii germani, care au obținut în aceeași perioadă vânzări total de 364 de miliarde de euro. VW și-a apărat, potrivit cercetării, poziția sa de lider de piață în China și a vândut în al treilea trimestru un număr de 1,1 milioane de automobile, în urma sa clasându-se General Motors cu un milion de mașini.

Dezvoltarea bună din China conduce la o dependență tot mai mare de această piață individuală, explică expertul EY, Peter Fuß. În ciuda acestui fapt pentru companiile germane este “esențial” să se situeze pe poziții cât mai fruntașe pe piașa chineză. Țara se dezvoltă în continuare, reprezentând un model de urmat în domeniul electromobilității și “Connected Driving”. De puțin timp Volkswagen a anunțat că vrea să investească peste 10 miliarde de euro în automobile ecologice până în anul 2025.

https://www.n-tv.de/wirtschaft/Jedes-dritte-deutsche-Auto-geht-nach-China-article20143093.html

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

− 1 = 8