Firmele și organizațiile din România pot interacționa cu proprii clienți, printr-o nouă platformă de marketing B2B

Comercianții din România pot interacționa cu proprii clienți prin intermediul noii platforme de marketing mySmarty, lansată deja în țări ca: Israel, Palestina, Spania și Bulgaria, au anunțat, recent, reprezentanții companiei dezvoltatoare, pe plan local.

Conform sursei citate, platforma integrează un sistem revoluționar de feedback, de fidelizare a clienților, un sistem direct de comunicare cu aceștia, un sistem țintă de promovare inovatoare și un sistem complex de raportare a datelor analitice.

Inițiativa unui portal de comunicare comerciant-client a avut la bază și cele mai recente statistici la nivel mondial, potrivit cărora 60% dintre cumpărători aleg modalitatea online de achiziție a produselor, prin intermediul computerului sau telefonului mobil smart.

“Aceasta este misiunea mySmarty, o platformă special gândită și testată în piețe, precum Israel, Olanda și Spania, care se lansează în România după ce a trecut printr-un proces complex de calibrare și adaptare la specificul pieței locale. În plus față de ceea ce oferă brandurilor și afacerilor rețelele de socializare, ceea ce face diferit mySmarty este faptul că permite o interacțiune directă, 24/7/365, între orice tip de comerciant și clienții deja existenți ai acestuia pe două direcții — feedback și promovare — care adaugă plus-valoare ambelor părți”, se arată într-un comunicat de presă al dezvoltatorului platformei.

Astfel, un magazin de optică, de exemplu, poate accesa gratuit mySmarty, își poate revendica profilul sau îl poate realiza în câteva minute (după caz), iar în pasul doi poate trimite o invitație tuturor clienților existenți din baza de date (sau CRM) să își instaleze aplicația mySmarty.

Înscrierea pe platformă și revendicarea profilului afacerii este gratuită, iar comercianții au posibilitatea de a completa și îmbogăți cu imagini profilul de bază. Ulterior, aceștia pot alege pachetul de servicii mySmarty care li se potrivește cel mai bine pentru a beneficia de potențialul platformei: acces ușor la clienți, informații despre clienți, vânzare recurentă, clienți fidelizați, profit.

În prezent, platforma are încărcate profilele a peste 400.000 de comercianți din Israel și țările în care funcționează, urmând ca și în România să încorporeze întregul mediu de afaceri național, prin toate tipurile de comercianți/organizații/instituții relevante pentru clienți — de la magazine, restaurante, hoteluri, la muzee, cabinete notariale, de avocatură etc.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

× 5 = 40