Fitness-ul este tot mai popular și devine digital

54739715

Fitness-ul este tot mai popular și devine digital

Cu aplicații pentru fitness și dispozitive purtabile pentru monitorizare, digitalizare a cuprins treptat și industria de articole sportive. Nike, Adidas & Co. Își fac concurență deja la nivelul următor și vor să câștige de pe urma trendului din industria IT.

Lupta pentru clienții pasionați de sport a atins o nouă dimensiune. De multă vreme producătorilor de articole sportive nu le mai ajunge să proiecteze pantofi comozi, tricouri sau pantaloni.

Digitalizarea a ajuns acum și în lumea fitness-ului. Studio-urile online de sport ne tentează cu sesiune de exerciții în camera de zi, cu aplicații de fitness care își găsesc accesul pe tot mai multe dispozitive și dispozitive purtabile care permit monitorizarea mai eficientă a activității de fitness, iar acestea prezintă între timp tot mai multe funcții pe lângă, spre exemplu, măsurarea ritmului cardiac.

Concernele sportive și companiile de tehnologie doresc să ia parte la marea afacere. Activități de fitness prin intermediul smartphone-ului, tabletei sau Smart TV, au ajuns între timp să fie ceva standard pentru mulți utilizatori, spune Karsten Hollasch, partener al Institutului de Cercetări de Piață Deloitte. Pe scara preferințelor, aplicațiile fitness sunt clasate chiar în top, dar crește de asemenea piața pentru dispozitive de monitorizare.

Vânzarea acestor așa-numite dispozitive purtabile, precum brățări sau ceasuri, care măsoară distanța parcursă sau caloriile arse, va crește puternic, iar asta surprinde chiar și Institutul de Cercetări de Piață IDC. De la 29 de milioane de bucăți în anul precedent, la 76 de milioane în acest an.

Anul 2019 ar putea aduce vânzări totale de peste 173 de milioane de unități, estimează experții. Gama mare de produse arată că piața a ajuns între timp la maturitate, spune Ben Arnold, analist la NPD Group, ce se ocupă cu cercetarea de piață.

Ca și lider mondial în cazul dispozitivelor purtabile este compania americană Fitbit, care s-a listat la bursă în luna iunie a acestui an. Dar concurența este activă, în special din partea grupului tehnologic Apple, care a sărbătorit în primăvară o foarte mediatizată intrare pe piață a Apple Watch, care cred experții că va crește foarte mult în materie de vânzări.

http://www.n-tv.de/wirtschaft/Fitness-boomt-und-wird-zunehmend-digital-article15978186.html

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

4 × 9 =