Dupa multe intalniri si inceperi, si aproape trei decenii de cand Marty McFly a plecat pentru viitor, hoverboard-ul este aici. Oarecum.
În ultimii câțiva ani, umanitatea se apropie cu tantalitate de viitorul “Back to the Future Part II”, previzualizat în 1989. Părăsind jucăriile care explodau și care cumva uzurau numele hoverboard, există Hendo Hoverboard, care se limitează la manevrarea conductei de cupru etaje. ArcaBoard-ul Lego, care a intrat în producție luna trecută, poate pluti la aproximativ 20 de centimetri deasupra solului. Păcat că costă 20.000 de dolari și oferă o distanță de aproximativ o milă.
Dar Flyboard Air al lui Franky Zapata se încarcă, iar apoi câteva. În aprilie, Zapata și-a folosit invenția pentru a zbura, asemănătoare cu Green Goblin, pentru o înregistrare de 7,388 de picioare. Fierul francez de jet de schi profesionist, devenit Maestru al Cerului, și-a arătat invenția până la 55 mph și a ajuns la 90 de picioare în aer. Și spune că Flyboard Air poate face mai bine decât asta, promițând 100 mph și o mască de oxigen – încurajând 10.000 de picioare.
Bine, deci poate să ruleze doar 10 minute la un moment dat, și este mai mult o aplicație inteligentă a tehnologiei cu jet de aer decât orice altceva inovatoare. Dar este cel mai apropiat pe care cineva la venit să-l livreze pe pictograma hoverboard. După cum a spus CNET, “Dacă această hoverboard nebună este reală, atunci viitorul este acum”.
Întrebarea, atunci, este ceea ce facem cu acel viitor. Raspunsul: nimic aproape la fel de practic ca si croaziera in jurul valorii de Hill Valley sau fugind de o gasca de bullies. Da, acest lucru este (probabil) o sarcină majoră de distracție. Viitorul transportului personal nu este.
Cum functioneaza
Sosul secret al Flyboard Air este de fapt destul de simplu. Patru turbojeturi oferă o putere caldă de 1.000 de cai, o forță suficientă pentru a ține un călăreț suspendat și cu zip. Acestea sunt controlate de sisteme logice complexe, care fac ajustări constante între jeturi pentru a menține bordul stabil (quadcopter drones utilizează tehnologie similară). O telecomandă portabilă funcționează ca o accelerație. Kerosenul A-1 care ține motoarele turbo-motorului se află în ceea ce vom numi un pachet de combustibil pentru jet, pe spatele călărețului.
Și există și el însuși Zapata, care controlează direcția consiliului de 44 de kilograme cu greutatea corporală, și a petrecut 50 de ore asupra acestui lucru înainte să poată merge cu ușurință. Spune că nu este diferit de a merge pe bicicletă.
Ce este pentru asta
Ei bine, în cazul în care călărim o bicicletă necesare legarea benzină combustibil în spate, riscând oase rupte cu fiecare deversare, și dedicarea o săptămână bună să învețe cum să ajungi pe strada. Pentru iubitul hoverboard, Flyboard Air are câteva dezavantaje. Deși dispozitivul poate fi transportat peste aproape orice, este cel mai bine folosit în zonele fără persoane. Staționând la mai puțin de un metru distanță de aerul Flyboard Air pentru mai mult de câteva secunde, spune Zapata, se va simți “dacă puneți un uscător prea aproape de piele.” Practic, nici o modalitate nu ați dori să o călătoriți pe o suprafață mare Mulțime de oameni, ca nu cumva să te găsești într-un Raiders al situației pierdute de Arcă-esque față-ars.
Hoverboard-ul se confruntă, de asemenea, cu o gravă gravitate gravă. După cum a subliniat Beastul zilnic, călătoria cu avionul Flyboard Air va rula (sau va zbura?) Împotriva legilor privind traficul în marile orașe precum New York și Londra. Zapata spune că speră să înceapă să lucreze cu oficialii de reglementare din Franța pentru a obține hoverboard-ul ștampilă oficială de cauciuc acolo.
Apoi este prețul. Consiliul a durat patru ani și 1,1 milioane de dolari pentru cercetare și dezvoltare. Compania lui Zapata a construit doar două până acum, deci nu a pus încă o etichetă în Flyboard Air. Este suficient să spunem că Bernie Sanders nu va zbura în jurul casei albe.
Pentru a arunca o privire la viitorul mai apropiat al dispozitivului, este instructiv să te uiți la un alt produs de la compania lui Zapata, Flyboard Sport. Începând cu anul 2011, acest proto-jetpack de 6.600 dolari a fost distracția de vacanță a oamenilor ca Biebs și Kardashians. Aerul ar putea să nu se hrănească din copac. După cum scria Scott Aughenbaugh, care studiază viitorul apropiat pentru DC, mulțumesc Centrului pentru Studii Strategice și Internaționale, hoverboard-ul poate începe ca jucărie perfectă pentru “un miliardar care are deja cinci elicoptere și dorește o cale rece Obțineți de la A la B. “Zapata este cu siguranță îmbrățișând posibilitățile de recreere ale hoverboard-ului. Speră să organizeze un concurs de Red Bull Air Race pentru fluturași. “Obiectivul meu este de a merge pe nori”, a spus el The Verge luna trecuta.
Zapata declară că a primit și un interes din partea armatei, deși refuză să spună cine a ajuns. Poate că nu este prea departe. Dubai a anunțat că va arma pompierii săi înalți cu scuze înalte cu jetpacks legitimi în toamna anului trecut. Înapoi în anii ’50, armata americană a lansat un prototip de hoverboard janky. În 2010, Darpa a anunțat că a finanțat zboruri de cercetare Jeep. În epoca de IED-uri de pe marginea drumului, războiul urbanizării și luptele sporadice de luptă cu avionul, brusc mergând pe cale aeriană ar putea fi minunate. Sau poate nu: “Vrăjmașul te-ar auzi venind, ce zgomot al bordului și muzica greu de însoțitor”, spune
Sursa
The Hoverboard Has Arrived. If Only Someone Could Make It Useful