Ford folosește HoloLens pentru sprijinirea designului automotive

Puține industrii trec prin atât de multe schimbări tehnologice precum sectorul automotive, care se regăsește afectat de servicii de car-sharing, precum și de automobilele electrice și autonome. Alt tip de interferență digitală se întâmplă în cazul Ford Motor Co, unde designerii folosesc căști Microsoft HoloLens pentru a rafina aspectul și formele mașinilor produse de companie în acord cu principiile de design ale companiei.

HoloLens permite ceea ce este cunoscut drept o experiență “mixed reality”. La fel ca realitatea virtuală și cea augmentată, realitatea mixtă suprapune informații contextuale și imagini din mediul înconjurător prin intermediul unui display. Amestecând cele două lumi, ceafizică și cea digitală, HoloLens ajută angajații să își ducă la bun sfârșit munca, nefiind legați de un birou. Asemenea flexibilitate, acompaniată de promisiunea de a îmbunătăți eficiența de operare, este un motiv bun pentru care retailerii, companiile aeriene sau serviciile de sănătate aleg să îmbrățișeze această tehnologie.

Căștigurile în eficiență sunt exact ceea ce Ford căuta atunci când i-a abordat pe cei de la Microsoft în 2016, pentru a se implica în testele HoloLens, ideale pentru a îmbunătăți lucrul pentru designeri care iau mii de decizii în modelarea mașinilor Ford, a camionetelor sau SUV-urilor, spune Craig Wetzel, managerul Ford pentru operațiuni de design tehnic.

https://www.cio.com/article/3231995/virtual-reality/how-ford-uses-hololens-to-drive-automotive-design.html

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

− 5 = 2