FORTA PORSCHE

  • poPorsche, cea mai puternică marcă germană

În fiecare an Revista de Afaceri Germană caută cel mai puternic brand din Germania. Sunt chestionați 3000 de manageri. Anul 2013 a dus un clasic pe prima poziție. De asemenea, sunt surprize în spatele acestui prim loc.

 

Filiala Volkswagen, Porsche, a fost catalogat drept cel mai puternic brand din Germania, conform răspunsurilor provenite de la 3000 de manageri germani. Informație obținută de către Manager Magazin. Porsche a obținut în acest an pentru a-6-a oară prima poziție, după ce șvabii au alunecat în 2012 pe poziția a 4-a. Conform informațiilor, locul al doilea este ocupat de către BMW. Audi a cedat locul său de top din anul precedent pentru un onorabil loc 3 anul acesta, iar Volkswagen s-a situat pe 5, față de Daimler, care abia a prins ultima poziție din top 10.

 

Ca singurul brand care nu produce automobile din top 5, producătorul de bunuri de consum Miele, a reușit să se claseze printre companiile de top pe locul 4 din totalul de 181 de companii. Printre primele 10 și-au făcut de asemenea loc branduri precum Apple (locul 6), furnizorul auto Bosch (locul 7), producătorul de alimente Dr. Oetker (locul 8) și BASF, o companie de produse chimice (locul 9).

 

Cea mai proastă reputație o are compania aeriană irlandeză low-cost, Ryanair. Cea mai mare pierdere de imagine comparativ cu anul trecut a fost suferită de editura Gruner + Jahr, conglomeratul Siemens, producătorul de oțel ThyssenKrupp și retailerul internet Amazon. Cel mai mult și-au îmbunătățit reputația branduri precum furnizorul de servicii TV, Sky, compania petrolieră BP, grupul bancar american Citigroup și cel bavarez Hypo Vereinsbank.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

− 6 = 3